صادق درودگر: به دنبال ریاست سازمان لیگ یا دبیری فدراسیون فوتبال نیستم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران تأکید کرد که در پی ریاست سازمان لیگ یا دبیری فدراسیون فوتبال نیست.

صادق درودگر: به دنبال ریاست سازمان لیگ یا دبیری فدراسیون فوتبال نیستم

به گزارش خبرنگاران ، صادق درودگر در گفت وگو با سایت سازمان لیگ درباره شایعه حضورش در پست دبیری فدراسیون فوتبال یا ریاست سازمان لیگ گفت: من سال ها به عنوان مدیرعامل در باشگاه های مختلف و مردمی فوتبال ایران فعالیت نموده ام و به خوبی به سختی ها و مسائل باشگاهداری و مدیران باشگاه ها مطلع هستم. پیش از حضور در هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتبال و قبول بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران هم ریاست محترم فدراسیون فوتبال به بنده پیشنهاد همکاری در فدراسیون را داد که با تشکر از ایشان به دلیل شخصی این پیشنهادها را نپذیرفتم.

وی اضافه نمود: به دلیل دوستی چندین ساله با جناب بهاروند که سال ها رئیس هیئت فوتبال استان لرستان بود و در باشگاه خیبر خرم آباد هم فعالیت داشت، پیشنهاد همکاری در بازاریابی سازمان لیگ را پذیرفتم و کوشش کردم تا به باشگاه ها خدمت کنم و برای فوتبال درآمدزایی داشته باشم. بنابراین به هیچ عنوان به دنبال دبیری فدراسیون فوتبال یا ریاست سازمان لیگ نیستم تا ان شاءالله این کار نیز به انتها برسد و سپس این مسئولیت را به جوان ترها واگذار خواهم کرد.

درودگر با اشاره به قرارداد تبلیغات محیطی امضا شده در گذشته گفت: من مسئول بازاریابی در این فصل هستم و به قراردادهای گذشته کاری ندارم و کوشش می کنم مدافع حقوق باشگاه ها باشم. سازمان لیگ نیز جوی دوستانه و صمیمانه دارد که همه پرسنل سازمان لیگ تحت راهنمایی ریاست فعالیت خود را انجام می دهند.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3356

به "صادق درودگر: به دنبال ریاست سازمان لیگ یا دبیری فدراسیون فوتبال نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادق درودگر: به دنبال ریاست سازمان لیگ یا دبیری فدراسیون فوتبال نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید