پیامی که کار دست ترامپ داد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران : فیسبوک روز سه شنبه پست دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا را که در آن، آنفلوآنزا را مرگبارتر از کرونا قلمداد نموده بود، حذف کرد.

پیامی که کار دست ترامپ داد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا: ترامپ در پستی در فیسبوک نوشت: هر سال افراد زیادی، گاهی بیش از یکصد هزار نفر، بخاطر آنفلوانزا می میرند؛ این در حالی است که آنفلوانزا واکسن دارد.

وی اضافه کرد: آیا باید کشور را تعطیل کنیم؟ خیر. ما باید یاد بگیریم که با آن زندگی کنیم؛ درست همانگونه که یاد گرفتیم با کووید زندگی کنیم که در بسیاری از اجتماعات خیلی کمتر (از آنفلوانزا) مرگبار است.

بیش از 209 هزار نفر در امسال میلادی بر اثر ابتلا به کووید-19 جان خود را از دست داده اند. این رقم بسیار بیشتر از مجموع کسانی است که در پنج دوره گذشته شیوع آنفلوانزا جان خود را از دست داده اند.

برآوردهای مرکز کنترل و پیشگیری بیمارها در آمریکا نشان می دهد که آمار سالانه مرگ و میر ناشی از آنفلوانزا از سال 2010 تا به امروز بین 12 هزار تا 61 هزار نفر بوده است.

اندی استون سخنگوی فیسبوک درباره حذف پیغام ترامپ گفت: ما اطلاعات نادرست در خصوص شدت کووید-19 را حذف می کنیم و حالا این پست را حذف نموده ایم.

همین پیغام ترامپ در صفحه توئیتری وی نیز منتشر شد. توئیتر نیز به آن برچسب گمراه کننده زده و گفت که این پیغام به دلیل انتشار اطلاعات نادرست درباره کرونا، قوانین این شبکه اجتماعی را نقض نموده است.

این پیغام در توئیتر حذف نشده است اما بازنشر یا اظهارنظر درباره آن امکان پذیر نیست.

ترامپ که پس از شرکت در مناظره نخست با بایدن در روز سه شنبه گذشته (8 مهرماه)، ابتلای خود و ملانیا همسرش به کرونا را (روز پنجشنبه) اعلام نموده بود، بعدازظهر دوشنبه پس از سه روز بستری شدن در بیمارستان، بدون توجه به نظر پزشکان، شتابزده به کاخ سفید بازگشت.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41709

به "پیامی که کار دست ترامپ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیامی که کار دست ترامپ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید