نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی ایران در دهکده کتارای دوحه برگزار می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی ایران در دهکده کتارای دوحه برگزار می گردد.

نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی ایران در دهکده کتارای دوحه برگزار می گردد

نمایشگاه گردشگری، صنایع دستی و محصولات ایرانی 22 دی تا 21 بهمن در شهر دوحه قطر برگزار می گردد. این نمایشگاه همزمان با بازی های فوتبال جام ملت های آسیا با هدف حمایت و تقویت رقابت پذیری گردشگری و صنایع دستی با حضور بیش از 24 کشور آسیایی در دهکده فرهنگی تفریحی کتارا برگزار خواهد شد.

در این رویداد خطوط هوایی، دفاتر گردشگری ملی و منطقه ای، اپراتورهای تور، آژانس های مسافرتی، هتلداران، شرکت های مسافرتی آنلاین، هنرمندان، فراوری نمایندگان و فروشندگان صنایع دستی زیر یک سقف گردهم می آیند تا هر آنچه دارند را به شرکت نمایندگان در مسابقات آسیایی معرفی نمایند.

این اتفاق از آنجا رقم میخورد که جام ملتهای آسیا این بار در دوحه برگزار می گردد و باید از این فرصت به شکل مناسبی بهره برد. پیش از این قطر میزبان بزرگترین رویداد ورزشی جام جهانی 2023 بود. بنابراین پیش بینی شده که بازی های جام ملت های آسیا بستری برای گردهم آوری نهادهای فراتر از حوزه صنعت ورزش باشد.

پیش بینی شده بازدید نمایندگان از این نمایشگاه شامل نیروهای حاضر در مسابقات جام ملت های آسیا به همراه مسئولان و همراهان 24 کشور، آژانس های مسافرتی و جهانگردی و تصمیم گیران و تصمیم سازان گردشگری علاقمند به صنعت گردشگری صنایع دستی و خوراک، رسانه ها، بخش های دولتی و خصوصی گردشگری، چهره های سرشناس بین المللی در صنعت ورزش و توریسم، تصمیم گیرندگان املاک و مستغلات، هیأت های تجاری و فعالان گردشگری و تماشاگران بازی های آسیایی باشد.

پاویون ایران در این نمایشگاه 300 متر مربع است. پلان نمایشگاه شامل زون ها و کانترهای نمایشگاهی با متراژ چهار متر مربع و غرفه های 12 متری به صورت محدود است.

استفاده از کاهش مالیاتی مشارکت نمایندگان در این نمایشگاه طبق مصوبه هیأت وزیران یکی از دلایل حضور افرادی است که می توانند در این برنامه مشارکت پیدا نمایند. بعلاوه این نمایشگاه شامل کارگاه ها، سمینارها و نشست های اطلاع رسانی است که به اشتراک گذاری دانش و تجربیات مربوط به صنعت گردشگری و غذایی و حوزه های دیگر یاری می نماید.

برگزاری نشست های تخصیصی در حوزه های مختلف و دعوت از هیأت های تجاری و گردشگری بخش های جانبی این نمایشگاه خواهد بود.

ایران نیز این بار با حمایت کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در این نمایشگاه شرکت می نماید.

پیش از این نیز قرار بود ایران همزمان با جام جهانی قطر 2023 نمایشگاهی از صنایع دستی و گردشگری را برگزار کند اما پیروز به این کار نشد.

منبع: همگردی
انتشار: 6 آذر 1402 بروزرسانی: 6 آذر 1402 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 91045

به "نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی ایران در دهکده کتارای دوحه برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی ایران در دهکده کتارای دوحه برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید