شکل گیری اتاقی پویا در قزوین با حضور افراد توانمند را محقق کنیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، علی محمد زمانی نامزد پویش اتاقی پویا و عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی قزوین در آستانه برگزاری پنجمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی گفت: اتاق بازرگانی به عنوان مجلس بخش خصوصی می تواند در تسریع کسب و کار و شکوفایی اقتصاد و توسعه پایدار و تعامل با مسئولان حاکمیت نقش موثری ایفا نماید.

شکل گیری اتاقی پویا در قزوین با حضور افراد توانمند را محقق کنیم

وی افزود: در شرایطی که فشارهای زیادی بر فراوری و تجارت وارد می گردد یقینا تقویت اتاق بازرگانی پویا می تواند راه رشد و پیشرفت را هموار کند.

رئیس خانه صنعت استان قزوین یادآورشد: امروز بسیاری از اختیارات دولت از جمله ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری به استانها تفویض شده و این فرصت مناسبی است که مجلس بخش خصوصی با ارائه نقطه نظرات کارشناسی خود از مسائل و موانغع بخش مولد استان بکاهد.

زمانی یادآورشد: اتاق بازرگانی نهادی مدنی فراگیر و قانونمند در حوزه مالی و تشکیلاتی غیر دولتی با رویکرد بخش خصوصی است و این که بعضی با سیاسی کاری از اعتبار این اتاق بکاهند پذیرفتنی نیست.

این نامزد پویش اتاقی پویا در مورد ویژگی های افراد واجد شرایط برای حضور در مجلس بخش خصوصی اعلام کرد: برخورداری از دانش مالی، تجربه ارزشمند، داشتن سابقه روشن و روحیه همدلی و هم افزایی از موارد مهمی است که افراد داوطلب باید داشته باشند تا بتوان از آن برای رسیدن به اهداف ترسیم شده در پویایی اتاق بازرگانی قزوین بهره برد.

وی اظهارداشت: فهرست نامزدهای پویش اتاقی پویا چهره های شفاف با سلامت کاری و روحیه تعامل و همکاری تیمی است که با برخورداری از افرادی توانمند در حوزه مالی بدنبال آن هستیم تا روحی تازه در کالبد اتاق بازرگانی بدمد و در حقیقت شکل گیری اتاقی پویا و فعال با حضور و مشارکت گسترده همه اعضا را در اولویت قرار داده ایم.

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران اعلام کرد: در حال حاضر حدود 437 نفر در اتاق قزوین واجد شرایط رای دادن هستند و اتاق باید از همه ظرفیت ها برای اعتلای اقتصاد استان و کشور استفاده کند و در این جهت ضمن احترام به مسئولان اتاق به نظر می رسد بعضی نگاههای بسته و انحصار طلبانه موجب شده تا بعضی اعضا علاقه ای به حضور در اتاق ندارند و عطایش را به لقایش بخشیده اند.

زمانی با اشاره به اهداف و برنامه های فهرست ائتلاف برای فردا با پویش اتاقی پویا اظهارداشت: کوشش برای مطالبه درخواستهای قانونی بخش خصوصی، حمایت و پیگیری در برطرف موانع صادرات، پیگیری و اجرایی کردن مصوبات ستاد تسهیل، پشتیبانی از احکام قضایی و حمایتی در جهت جلوگیری از تعطیلیواحدهای فراوریی و صنعتی، پیگیری برای اجرایی شدن بند واو تبصره 16 قانون بودجه در مورد حذف سود مرکب، تقویت انجمن بانوان بازرگان، تاسیس انجمن جوانان بازرگان و بهره برداری بهینه از منابع و ظرفیت اتاق، پیگیری امور زیربنایی استان از جمله مترو هشتگرد به قزوین، بندر خشک، تقویت ارائه خدمات حرفه ای و آموزشی هدفمند و مشاوره تخصصی به اعضا از جمله برنامه هایی است که این پویش آن را دنبال خواهد نمود.

این فعال مالی گفت: به عنوان یک پیشکسوت اتاق و نیز فعال در عرصه اقتصاد از همه افراد واجد شرایط دعوت می کنم در انتخابات روز شنبه 11 اسفند ماه حضور حداکثری و پر رنگ داشته باشند تا سرنوشت مجلس بخش خصوصی بخوبی رقم خورده و به عنوان مطالبه گر بتوانند انتظارات خود را نیز مطرح نمایند.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4931

به "شکل گیری اتاقی پویا در قزوین با حضور افراد توانمند را محقق کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکل گیری اتاقی پویا در قزوین با حضور افراد توانمند را محقق کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید