خبرنگاران چهارپایگاه امداد و نجات هلال احمر در شرق استان کرمان فعال است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کرمان- خبرنگاران - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: در حال حاضر چهار پایگاه در مناطق شرقی استان کرمان فعال است و وجود یک پایگاه دیگر نیز احساس می گردد که این امر مورد آنالیز قرار خواهد گرفت.

خبرنگاران چهارپایگاه امداد و نجات هلال احمر در شرق استان کرمان فعال است

به گزارش خبرنگاران، مهدی ولی پور روز آدینه در بازدید از پایگاه هلال احمر بم گفت: برای ارزیابی و شناسایی ظرفیت ها و چالش های جمعیت هلال احمر شهرستان بم به این شهر سفر نموده ام تا براساس اولویت بندی و تصمیم ستاد مرکزی جمعیت هلال احمر کشور بعضی از این مسائل و چالش های موجود را برطرف کنیم .

ولی پور اعلام کرد: در شهر بروات فضایی متعلق به هلال احمر وجود دارد که حضور پایگاه یا نمایندگی جمعیت هلال احمر در آن مکان لازم است.

او اضافه نمود: در شهر بم مکانی برای مستندسازی فعالیت ها و عملیات امدادرسانی هلال احمر در زلزله سال 82 بم درنظر گرفته شده که پیشنهاد احداث موزه ای دراین منطقه گشت و موارد را جمع بندی و به ستاد جمعیت کشور منعکس خواهیم کرد.

ولی پور اظهارداشت: براساس طرح آمایش سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمربرای اینکه تمام نقاط حادثه خیز را در سطح کشور کاهش دهیم 902 پایگاه امداد و نجات احتیاج است که درحال حاضر 561 پایگاه فعال وجود دارد و امیدواریم با تامین اعتبار بتوانیم دیگر پایگاه هایمان را فعال کنیم.

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر اظهارداشت: براساس طرح آمایش سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمربرای اینکه تمام نقاط حادثه خیز را در سطح کشور کاهش دهیم 902 پایگاه امداد و نجات احتیاج است که درحال حاضر 561 پایگاه فعال وجود دارد و امیدواریم با تامین اعتبار بتوانیم دیگر پایگاه هایمان را فعال کنیم.

او گفت : حوادث مختلفی از جمله زلزله کرمانشاه و بلافاصله سیل در 25 استان کشور رخ داد که باعث شد ذخایر امدادی ما در انبارهایمان کاهش یابد و دچار مسائلی شدیم اما موجب نگرانی نیست.

ولی پور عنوان نمود: در صورت اتفاق هرحادثه بزرگی امدادرسانی توسط شعب و استان های دیگر ما قابل پوشش است و احتیاجها اصلاح شده ودر حال تهیه است و به مرور تجهیزات مورد احتیاج انبارهای امدادی در سطح استان تهیه خواهد شد .

شهرستان بم در فاصله 195 کیلومتری استان کرمان واقع شده است

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 49720

به "خبرنگاران چهارپایگاه امداد و نجات هلال احمر در شرق استان کرمان فعال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهارپایگاه امداد و نجات هلال احمر در شرق استان کرمان فعال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید