خاطره حناچی از دوران دانش آموزی ، فرهنگ مدارا و تجربه رقابت از مدارس شکل بگیرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شهردار تهران گفت: اگر می خواهیم در آینده مدیران با اعتماد به نفسی داشته باشیم و دانش آموزان امروز بتوانند عرصه مدیریت کشور را در آتیه به دست بگیرند و با اعتماد به نفس بالا آن را اداره نمایند، باید زمینه های کشف و رشد استعدادهای آن ها را فراهم کنیم.

خاطره حناچی از دوران دانش آموزی ، فرهنگ مدارا و تجربه رقابت از مدارس شکل بگیرد

به گزارش خبرنگاران به نقل از شهرنوشت، پیروز حناچی امروز دوشنبه 20 آبان ماه با حضور در مدرسه شاهد هاجر واقع در منطقه 10 تهران، در حاشیه برگزاری مراسم بیست و یکمین دوره انتخابات شهردار مدرسه، با اشاره به رقابت 4 هزار و 363 دانش آموز در 440 مدرسه تهران در قالب انتخابات شهردار مدرسه، اضافه کرد: اگر می خواهیم فرزندان مان در عرصه های مدیریتی خوش بدرخشند باید پله به پله آنها را رشد دهیم؛ یکی از مسائل آموزش و پرورش این است که کوشش می نماید تمام افراد را یکسان و یک جور تربیت کند. این در حالی است که هر یک از افراد خصیصه هایی دارند که باید کشف و پرورش داده گردد.

وی اضافه کرد: اگر می خواهیم در آینده مدیران با اعتماد به نفسی داشته باشیم و دانش آموزان امروز بتوانند عرصه مدیریت کشور را در آتیه به دست بگیرند و با اعتماد به نفس بالا آن را اداره نمایند، باید زمینه های کشف و رشد استعدادهای آن ها را فراهم کنیم. این موضوع یکی از این دلایل برگزاری انتخابات شهردار مدرسه است.

شهردار تهران خطاب به دانش آموزان با اشاره به دوران تحصیل خود، گفت: وقتی همسن شما در دبیرستان بودم تمام کارهای جاری مدرسه، از برنامه ریزی برای سفر تا مابقی کارها را ما دانش آموزان انجام می دادیم و معلم ها در بخش آخر همراه می شدند. البته شاید در آن موقع با توجه به شرایط بعد از انقلاب، فضا فراهم تر بود. به هر صورت تک تک شما دانش آموزان امیدهای آینده برای مدیریت کشور هستید.

حناچی با بیان اینکه هر شهروند باید دین خود را به کشور ادا کند، بیان کرد: برای این کار باید عرصه برای تجربه و رقابت باز بماند. انتخابات شهردار مدرسه یکی از این تجربه هاست و فضایی را فراهم می نماید تا در قالب تجربه کار جمعی و هدفی تعیین و البته پشتوانه همکلاسی ها، فضای مدارا و پذیرش در مدارس شکل بگیرد.

وی در سرانجام اظهار داشت: امیدوارم تجربه برگزاری این دوره از انتخابات شهردار مدرسه نسبت به تجربه های قبل مفیدتر و ارزنده تر باشد و با شتاب بیشتر فضایی برای فرزندان مان فراهم گردد تا تجربه مدیریتی بیشتری به دست آورند و خود را برای پذیرش مسئولیت های وسیع تر آماده نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17496

به "خاطره حناچی از دوران دانش آموزی ، فرهنگ مدارا و تجربه رقابت از مدارس شکل بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاطره حناچی از دوران دانش آموزی ، فرهنگ مدارا و تجربه رقابت از مدارس شکل بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید