تولید تا به امروز 33 محتوای سمعی بصری برای مقابله با کرونا در یزد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/یزد معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد، ارتقا سطح فرهنگی و آگاهی عمومی را مهمترین راهکار برای مقابله با شیوع کرونا دانست و گفت: از ابتدای همه گیر شدن ویروس کرونا، 33 محتوای سمعی و بصری در کارگروه فرهنگی قرارگاه پدافند زیستی استان یزد تولید و منتشر شده است.

تولید تا به امروز 33 محتوای سمعی بصری برای مقابله با کرونا در یزد

سیدحسین راسخی صبح امروز 20 فروردین ماه در مراسم رونمایی از آثار فرهنگی مقابله با شیوع کرونا ضمن گرامیداشت شهید مدافع سلامت استان یزد، اظهار کرد: کارگروه فرهنگی مبارزه و مقابله با ویروس کرونا زیرمجموعه قرارگاه پدافند زیستی محیطی استان، فعالیت خود را از ابتدای همه گیر شدن این بیماری آغاز کرده است.

وی افزود: ساخت سه انیمیشن با موضوع جهش تولید و مقابله با شیوع کرونا، دو سری محتوای موشن گرافیک، سه مورد طراحی پوستر، تولید سه مورد نماهنگ، چاپ بیش از دو هزار بنر آموزشی و آگاه سازی در حوزه مقابله با کرونا و ساخت 20 کلیپ دو دقیقه ای با موضوع بهداشت روانی از جمله اقدامات اجرا شده در کارگروه فرهنگی قرارگاه پدافند زیستی است.

معاون فرهنگی سپاه الغدیر استان یزد، فرهنگ سازی بیش از پیش و ارتقا سطح آگاهی عمومی را از جمله مهمترین اهداف این کارگروه فرهنگی دانست و بیان نمود: شکست ویروس کرونا مستلزم عزم ملی و مشارکت تمام اقشار جامعه در راستای رعایت بهداشت فردی است.

راسخی در ادامه رعایت اصول بهداشتی و توجه به توصیه های دانشگاه علوم پزشکی را یکی از مهمترین راه چارههای قطع چرخه شیوع کرونا در استان و کشور اعلام کرد و گفت: تا به امروز بیش از 33 اثر محتوایی در کارگروه فرهنگی قرارگاه پدافند زیستی استان یزد تولید و منتشر شده است.

وی در سرانجام با بیان این که فعالیت های این کارگروه تا ریشه کن کردن کامل ویروس کرونا در استان ادامه داد، گفت: توسعه فرهنگی بنیادی ترین راه چاره برای توسعه همه جانبه جامعه است و باید بیش از پیش به آن توجه کنیم.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28135

به "تولید تا به امروز 33 محتوای سمعی بصری برای مقابله با کرونا در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولید تا به امروز 33 محتوای سمعی بصری برای مقابله با کرونا در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید