اعلام کاهش 53 درصدی مسافران بین شهری در 4 ماهه سال جاری

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، کاهش 53 درصدی مسافران بین شهری در 4 ماهه سال جاری مشاهده می گردد.

اعلام کاهش 53 درصدی مسافران بین شهری در 4 ماهه سال جاری

داستان چیست؟

داریوش باقرجوان درباره شرایط حمل و نقل عمومی بین شهری و چگونگی رعایت الزامات بهداشتی گفت: از همان روزهای نخست شیوع ویروس کرونا در کشور تمام الزامات و پروتکل های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا را در دستور کار قرار دادیم و رعایت کردیم که می توان به فاصله گذاری اجتماعی، ارائه بسته های بهداشتی و ... اشاره نمود که البته پس از دستور رئیس جمهور برای اجباری شدن استفاده از ماسک و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا این پروتکلها جدی تر پیگیری شد و وجه قانونی بیشتری پیدا کرد.

وی با اشاره به کمبود مسافر از اسفند ماه سال گذشته تا به امروز در وسایل حمل و نقل عمومی بین شهری اضافه نمود: از آنجاکه همه مردم باید از قبل از خروج از منزل ماسک داشته باشند و پروتکل های بهداشتی را رعایت نمایند، بدون ماسک به هیچ وجه به هیچ یک از مسافران سرویسی ارائه نمی گردد و اگر کسی تخلف کند با او برخورد می کنیم. به عنوان مثال مسافری به سازمان راهداری زنگ زد و اعلام نمود کنار جایگاه او مسافری نشسته و بلیتی برای آن جایگاه فروخته شد که به سرعت با شرکت حمل و نقل مورد نظر تماس گرفتیم و با او برخورد کردیم.

مدیر کل حمل ونقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه در حال حاضر فروش اینترنتی یا حضوری بلیت وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام می گردد، گفت: براساس آنالیز های انجام شده از نظر تعداد مسافر 53 درصد کاهش در چهار ماهه ابتدایی سال جاری نسبت به همین بازه زمانی در سال گذشته رخ داده و سفرهای بین شهری در همین مدت زمان 37 درصد نسبت به پارسال کمتر شد. همچنین، براساس آخرین پروتکل های ابلاغی ستاد مقابله با کرونا خوابگاه های رانندگان در پایانه های مسافربری به عنوان یکی از کانون های خطرناک برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تعطیل شد که در این زمینه پایانه های مسافری همکاری مناسبی تا به امروز برای اجرای این پروتکلها داشتند.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: همگردی
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37563

به "اعلام کاهش 53 درصدی مسافران بین شهری در 4 ماهه سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام کاهش 53 درصدی مسافران بین شهری در 4 ماهه سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید