واکنش مدیر اجرایی باشگاه دورتموند به شایعه ای عجیب درباره باخت مقابل تاتنهام

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیر اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند شایعه عجیبی که درباره باخت سنگین اخیر این تیم مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا منتشر شده است را تکذیب کرد.

واکنش مدیر اجرایی باشگاه دورتموند به شایعه ای عجیب درباره باخت مقابل تاتنهام

به گزارش خبرنگاران، هانس یواخیم واتسکه، مدیر اجرایی باشگاه بوروسیا دورتموند شایعاتی که پس از باخت 3 بر صفر اخیر این تیم مقابل بوروسیا دورتموند در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکل گرفته را تکذیب کرد.

گفته می گردد که دلیل باخت سنگین نماینده آلمان در استادیوم ومبلی لندن که صعود این تیم به مرحله بعد را بسیار سخت نموده، عدم تمرکز بازیکنان آن از جمله اکسل ویتسل، یاکوب برون لارسن و رافائل گوئریرو و، عبدو دیالو و دان آکسل زاگادو، به دلیل رفتن شان نزد آرایشگر اختصاصی شان در هتل محل اقامت شان در انگلیس در فاصله یک روز مانده به شروع بازی بوده است.

اگرچه بازیکنان دورتموند پیش از پیروزی در بازی های اخیرشان مقابل بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید هم به این آرایشگر مراجعه نموده بودند، این بار این حرکت آنها مسبب باخت سنگین شان در خانه سفیدپوشان لندن جلوه داده شد.

واتسکه اما این موضوع را رد کرد. او در این باره به نشریه بیلد گفت: قطعاً این موضوع روی عملکرد تیم تأثیر نداشته است. این باخت دلایل فنی و ورزشی دارد و ما باید آنها را پیدا کنیم. معین است که این شکست باعث شده است بعضی رسانه های منتقد بهانه ای پیدا نمایند تا از رفتن بازیکنان به آرایشگاه ایراد بگیرند و به همین دلیل هم مایکل زورک (مدیر ورزشی) و سباستین کل (مدیر فنی تیم) درباره این مسئله با بازیکنان صحبت خواهند کرد.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4599

به "واکنش مدیر اجرایی باشگاه دورتموند به شایعه ای عجیب درباره باخت مقابل تاتنهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مدیر اجرایی باشگاه دورتموند به شایعه ای عجیب درباره باخت مقابل تاتنهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید