مولر: به ما مربوط نیست بوندسلیگا کسل کننده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مهاجم بایرن مونیخ می گوید آنها فقط به قهرمانی در بوندسلیگا فکر می نمایند و کاری به هیجان این رقابت ها ندارند.

مولر: به ما مربوط نیست بوندسلیگا کسل کننده است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از بیلد، بایرن مونیخ توانست در شش سال قبل به قهرمانی در لیگ آلمان دست یابد. اختلاف فاحش بایرن با تیم دوم جدول رده بندی باعث گردیده است تا لیگ آلمان به قابل پیش بینی و کسل ترین لیگ اروپا تبدیل گردد.

سال جاری نیز بعد از دو هفته بایرن مونیخ توانسته است به دو برد پیاپی در این رقابت ها دست یابد.

توماس مولر در واکنش به قهرمانی تکراری بایرن مونیخ در بوندسلیگا گفت: ما بار دیگر می خواهیم قهرمان شویم و سلطه خودمان را در لیگ نشان دهیم. توانایی این کار را هم داریم. ما طرفداران بوندسلیگا نیستیم. ما بازیکن هستیم و به ما مربوط نیست که بوندسلیگا بی هیجان و کسل کننده باشد.

تیم های ولفسبورگ و هرتابرلین نیز دیگر تیم های شش امتیازی بوندسلیگا تاکنون هستند. بایرن مدافع عنوان قهرمانی باید در هفته سوم برابر بایر لورکوزن قرار گیرد که به نظر می رسد دیدار دشواری برای تیم کواچ باشد.

در همین رابطه مولر گفت: ما تیم بسیار خوب و با کیفیتی هستیم و انگیزه زیادی هم داریم که بتوانیم قهرمانی خودمان را در لیگ تکرار کنیم. کافی است فقط به نیمکت تیم ما نگاه کنید و ببینید چه بازیکنانی در تیم ما نیمکت نشین هستند.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 688

به "مولر: به ما مربوط نیست بوندسلیگا کسل کننده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مولر: به ما مربوط نیست بوندسلیگا کسل کننده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید