عابدزاده: بحث تاتنهام برای حالا نیست

به گزارش مجله یک کامپیوتر، همه ما به سرمربی اعتقاد و اعتماد داریم. من هم خدا را شاکرم که جزو این تیم بودم و اگر بازی هم نکنم از بیرون انرژی برای بچه های داخل زمین می فرستم.

عابدزاده: بحث تاتنهام برای حالا نیست

به گزارش خبرنگاران ،امیر عابدزاده که در ماریتیمو دروازه بان ثابت است، کوشش می نماید تا در تیم ملی هم شرایط بهتری را تجربه کند. او که این بار هم به اردوی تیم ملی دعوت گردیده و زیر نظر کی روش تمرین می نماید، درباره وضعیت بازیکنان، قبل از بازی تدارکاتی مقابل ازبکستان می گوید: خدا را شکر تا الان اردوی خوبی بوده و مشغول آماده سازی برای بازی با ازبکستان هستیم و روز به روز هم شرایط بهتر می گردد.

سئوال بعدی از عابدزاده درباره حضور ثابت یا نیمکت نشینی اش در اردوی تیم ملی بود که او چنین پاسخ داد: همه ما به سرمربی اعتقاد و اعتماد داریم. من هم خدا را شاکرم که جزو این تیم بودم و اگر بازی هم نکنم از بیرون انرژی برای بچه های داخل زمین می فرستم. همه بازیکنان یک هدف داریم و آن هم سربلندی ایران است. دیگر وقتی همه یک هدف را دارند چنین مسائلی مطرح نیست.

عابدزاده درباره امکانات اردو هم صحبت می نماید: وقتی رویاهای بزرگ داشته باشیم باید امکانات و طرز تفکر و کوشش مان را به آن سطح برسانیم و این دو در کنار هم می توانند شرایط بهتری را رقم بزنند و ما را به اهدافمان برسانند. ما همه دوست داریم در جام ملت ها بهتر از جام جهانی کار کنیم اما برای بهتر بودن احتیاج به امکانات خوب است تا نتایج درخشانی کسب کنیم.

دروازه بان 25 ساله تیم ملی درباره بازی با ازبکستان می گوید: همه بازی های تدارکاتی می توانند به ما یاری نمایند، بخصوص بازی مقابل تیم هایی که در آسیا حضور دارند محک خوبی برای ما است. چون سبک بازی شان آسیایی است و این به ما یاری می نماید تا برای جام ملت های آسیا بیشتر و بهتر آماده شویم.

صحبت با عابدزاده با سئوالی درباره داستان حضور او در تیم تاتنهام به اتمام رسید. او به این سئوال اینطور جواب داد: من وقتی زیر 18 سال سن داشتم می توانستم به تاتنهام بروم و این بحث، برای حالا نیست که درباره اش سوال می پرسید.

670-3

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 771

به "عابدزاده: بحث تاتنهام برای حالا نیست" امتیاز دهید

1 کاربر به "عابدزاده: بحث تاتنهام برای حالا نیست" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عابدزاده: بحث تاتنهام برای حالا نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید