خسرویار: کارمان آغاز شده و راه سختی پیش رو داریم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان جوان ایران پس از صعود شاگردانش به دور بعدی رقابت های قهرمانی فوتبال زیر 19 سال آسیا گفت: از امروز کارمان آغاز شده و باید سخت تر کوشش کنیم.

خسرویار: کارمان آغاز شده و راه سختی پیش رو داریم

به گزارش خبرنگاران وبه نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کتایون خسرویار، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان درباره دیدار برابر میانمار گفت: بازی سنگین و بسیار سختی بود. بازیکنان کوشش نموده و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. 7 شوت به سمت دروازه رفت و به تیر خورد. شانس با ما یار نبود.

وی گفت: بازیکنان ما با تمام قوا جنگیدند و فرصت های خوبی را داشتند که از دست دادند. یک پنالتی خراب شد و شوت هایی که به سمت دروازه حریف زده شد، متاسفانه به گل تبدیل نشد اما در مجموع بازی خوبی را انجام دادند.

خسرویار ادامه داد: از فدراسیون فوتبال به خاطر حمایت هایش تشکر می کنم و امیدوارم از این پس با حمایت بیشتر از این تیم شرایط را به گونه ای فراهم نمایند که ما بتوانیم با آمادگی کامل همچون گذشته، در مرحله بعدی بازی ها ، حضور داشته باشیم. ما نگاه مان باید به آینده است چرا که فشار برای ما دو برابر خواهد شد . باید مداوم تمرین کنیم تا دختران ایران زمین کوشش به صندلی خوبی برسند.

وی در ادامه گفت: اولین تجربه سرمربیگری ام با حضور عبدی، حبیبی، شهبازی و حمیدی بسیار فوق العاده بود و با حمایت های همکارانم و بازیکنانم توانستیم به هدف مان برسیم اما کار ما اکنون آغاز شده و باید کوشش مان را بیشتر کنیم.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2043

به "خسرویار: کارمان آغاز شده و راه سختی پیش رو داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خسرویار: کارمان آغاز شده و راه سختی پیش رو داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید