گزارشی از برترین گجت های نمایشگاه ایفا 2017

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نمایشگاه ایفا 2017 برلین آلمان، یکی از مهم ترین رویدادهای دنیای است که در آن شرکت های تکنولوژی دنیا از تازه ترین محصولات الکترونیکی و لوازم خانگی خود رونمایی می کنند.

گزارشی از برترین گجت های نمایشگاه ایفا 2017

اولین کنفرانس ایفا در سال 1924 برگزار و این رخداد در سال 1939 میلادی به یک نمایشگاه سالانه تبدیل شد.

در نمایشگاه امسال ابزارهای مختلف و متنوعی ارائه شده بودند که از آن میان پنج گجت برتر را به شما معرفی می کنیم:

ساعت هوشمند گیر اسپورت

شرکت سامسونگ که حدود دو هفته پیش از گوشی هوشمند گلکسی نوت 8 رونمایی کرد، در نمایشگاه ایفا 2017 گجت های تازه دیگری را هم به نمایش گذاشت.

یکی ازمهم ترین گجت های معرفی شده سامسونگ، ساعت هوشمند گیر اسپورت (Samsung Gear Sport) بود که به حسگر و GPS مجهز شده است. این ساعت برای شناگران حرفه ای (شنا تا عمق 50 متری از سطح آب) ساخته شده است.

این ساعت یک نمایشگر دارد که دائما نبض و ضربان قلب کاربر را نشان می دهد و همچنین به یک صفحه نمایش 1.2 اینچی آمولد (AMOLED) مجهز است. باتری این وسیله حدود دو روز شارژ نگه می دارد. قیمت این محصول بعد از آغاز عرضه آن در پاییز امسال حدود 400 یورو خواهد بود.

چراغ هوشمند فیلیپس

شرکت فیلیپس در نمایشگاه ایفا 2017 آلمان، از یک چراغ هوشمند رونمایی کرد که قابلیت های منحصر به فرد و تازه ای دارد.

این چراغ هوشمند با اتصال به شبکه اینترنت وای فای می تواند رنگ های نور خود را تغییر داده و متناسب با محیط منزل و اطراف منتشر نماید. همچنین این چراغ دارای بلندگوهایی است که می تواند موسیقی دل خواه کاربران را پخش کند.

چراغ منحصر به فرد و هوشمند فیلیپس در اصل به عنوان یک لوستر مدرن که از سقف اتاق غذاخوری یا نشیمن آویزان می شود، طراحی و ساخته شده است. قیمت این محصول پس از ورود به بازار 250 یورو خواهد بود.

ترموستات هوشمند

ترموستات هوشمند Nest توانایی های تازه و جالبی دارد که آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند. این ترموستات هوشمند، با اتصال به شبکه وای فای می تواند از راه دور، با گوشی هوشمند کاربران، دمای منزل را کنترل کند.

این دستگاه هوشمند می تواند مبالغ هنگفت صورت حساب و قبض های برق و انرژی را کاهش دهد.

برآورد می شود قیمت این ترموستات، هنگام عرضه به بازار، حدود 200 یورو باشد.

دوربین E-M10 Mark iii الیمپوس

این دوربین 16 مگاپیکسلی شرکت الیمپوس دارای لنزهای قابل تعویض است. از دیگر توانایی های این دوربین می توان به فیلمبرداری 120 فریم در ثانیه با فرمت 4k و کیفیت full HD و فیلترهای عکاسی خلاقانه اشاره کرد.

قیمت این محصول که از اواخر سپتامبر عرضه خواهد شد، حدود 1000 یورو خواهد بود.

لپ تاپ گیمینگ

شرکت ایسوس در نمایشگاه ایفا 2017 از یک هیولای مخصوص بازی در عرصه رایانه های دستی (لپ تاپ) رونمایی کرد که ویژگی های منحصر به فرد این محصول آن را از سایر رقبای خود متمایز می کند.

یکی از ویژگی های این محصول آن است که می تواند بدون نیاز به هیچ گونه سخت افزار اضافی به کنترلر بی سیم دستگاه ایکس باکس Xbox Wireless متصل شود.

برآورد می شود قیمت این محصول بالغ بر 2000 یورو باشد./

منبع: ایندیپندنت

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: پیام دلتا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 29699

به "گزارشی از برترین گجت های نمایشگاه ایفا 2017" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارشی از برترین گجت های نمایشگاه ایفا 2017"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید