معاون امور مالی وزارت کار: سرمایه گذاران در صنایع بسته بندی و فرآوری خراسان جنوبی حمایت می شوند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون امور مالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، بر حمایت از سرمایه گذاری در صنایع تبدیلی و فرآوری شهرستان زیرکوه استان خراسان جنوبی تاکید نمود.

معاون امور مالی وزارت کار: سرمایه گذاران در صنایع بسته بندی و فرآوری خراسان جنوبی حمایت می شوند

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ،حجت میرزایی در نشست برطرف موانع فراوری زیرکوه در محل فرمانداری پس از شنیدن مسائل و مسائل موجود گفت: نوین زعفران که از محل منابع طرح اشتغال پایدار روستایی تأمین اعتبار شد، یک تجربه پیروز است؛ حال که زرشک و زعفران مزیت کشاورزی این منطقه به حساب می آید پیشنهاد می گردد چند برند معتبر فعال در این حوزه در زیرکوه حضور یابند و این دو محصول را مستقیم از کشاورزان خریداری نمایند.

وی اظهار کرد: همچنین از کسانی که قصد سرمایه گذاری در صنایع بسته بندی و فرآوری هم دارند حمایت می گردد؛ مشروط بر آن که سرمایه و تخصص لازم را داشته باشند.

ارتقای نمایندگی های وزارت تعاون به شعبه و اداره یکی از خواسته های اصلی حاضرین در این نشست بود که میرزایی در این باره خاطرنشان کرد: در همین سفر این موضوع آنالیز می گردد.

وی دلیل به تعویق افتادن تسهیلات طرح اشتغال پایدار روستایی را آغاز نشدن مرحلهٔ پنجم طرح دانست.

به گفته معاون امور مالی وزارت کار تا کنون چهار مرحله از این تسهیلات پرداخت شده، اما بانک مرکزی به دلیل محدودیت منابع هنوز مجوز مرحلهٔ پنجم پرداخت تسهیلات را صادر نکرده است.

میرزایی با بیان اینکه طبق مطالعات، حدود هفت هزار خانوار روستایی در زیرکوه سکونت دارند؛ یادآور شد :کوشش می گردد در طرح بیمهٔ یک میلیون و 400 هزار خانوار روستایی که قرار است توسط دولت اجرا گردد، جمعیت قابل توجهی از این خانواده ها تحت شمول بیمه قرار بگیرند.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 50103

به "معاون امور مالی وزارت کار: سرمایه گذاران در صنایع بسته بندی و فرآوری خراسان جنوبی حمایت می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون امور مالی وزارت کار: سرمایه گذاران در صنایع بسته بندی و فرآوری خراسان جنوبی حمایت می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید