مطالبه گری دانشجویان دانشگاه رامین نتیجه داد ، دروس نظری دانشجویان سال های اول تا سوم به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، 5 دفتر تشکل دانشجویی دانشگاه رامین خوزستان 6 اردیبهشت در نامه ای خطاب به ریاست این دانشگاه خواهان شفاف سازی تعلل در امر اطلاع رسانی آموزش مجازی شدند و اکنون این مطالبه گری آنان نتیجه داده است.

مطالبه گری دانشجویان دانشگاه رامین نتیجه داد ، دروس نظری دانشجویان سال های اول تا سوم به صورت مجازی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، 5 تشکل دانشجویی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان 6 اردیبهشت در نامه ای خطاب به سیادت، رئیس این دانشگاه در مورد تبعیض آموزشی و اجرا نکردن مصوبات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نوشتند: چرا دانشگاه ما به خصوص در امر اطلاع رسانی آموزش مجازی دیر اقدام نموده و به طور کامل شرح داده نشده و هنوز دانشجویان در سردرگمی و بلاتکلیفی می باشند.

در پی این مطالبه گری دانشجویان و تشکل های دانشجویی دانشگاه رامین خوزستان، روز گذشته، 16 اردیبهشت ماه این دانشگاه در اطلاعیه ای اعلام نمود که تمامی دروس نظری دانشجویان سال های اول، دوم و سوم به صورت مجازی از 20 اردیبهشت تا 31 تیر برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید:

  • علت تعلل دانشگاه رامین در امر اطلاع رسانی آموزش مجازی چیست؟

طبق این اطلاعیه دانشگاه رامین، در مورد دروس عملی این دسته از دانشجویان نیز مقرر شده در صورت فراهم شدن امکان حضور دانشجویان در نیمسال آینده، به شکل حضوری ادامه یابد.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 31145

به "مطالبه گری دانشجویان دانشگاه رامین نتیجه داد ، دروس نظری دانشجویان سال های اول تا سوم به صورت مجازی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبه گری دانشجویان دانشگاه رامین نتیجه داد ، دروس نظری دانشجویان سال های اول تا سوم به صورت مجازی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید