لزوم انتشار اسناد مربوط به نقش عربستان در حادثه 11 سپتامبر

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، 22 تن از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا از ایالت های نیویورک و نیوجرزی از جمله چاک شومر، کریستین گیلیبرند و نیکول مالیوتاکیس نماینده جمهوریخواه ایالت نیویورک با ارسال نامه ای به دادستان کل آمریکا، خواهان انتشار اسناد محرمانه و طبقه بندی شده اف بی آی در مورد نقش عربستان سعودی در حادثه تروریستی 11 سپتامبر شدند.

لزوم انتشار اسناد مربوط به نقش عربستان در حادثه 11 سپتامبر

نگارندگان این نامه، همچنین استناد دولت های ترامپ، اوباما و بوش به لزوم حفظ محرمانه بودن اسناد را مورد انتقاد قرار داده و عنوان نموده اند که این اسناد باید جهت احقاق حقوق خانواده های قربانیان 11 سپتامبر در دادگاه، در اختیار آنها قرار گیرند.

در متن نامه مذکور آمده است: ما متوجه هستیم که خانواده های پیگیر این دادخواست به دنبال دسترسی به اسنادی هستند که به اعتقاد آنها نشان دهنده دست داشتن عربستان سعودی در حملات بوده و همچنین به دنبال دسترسی به نتایج حاصل از عملیات انکور که در بین سال های 2007 تا 2016 توسط اف بی آی (در مورد حمله 11 سپتامبر) صورت گرفته هستند. درست مانند سایر قربانیان، خانواده های این دسته از قربانیان نیز خواهان ارائه شواهد خود در دادگاه جهت رسیدگی عادلانه و مبتنی بر قانون به مدعیات خود هستند.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57095

به "لزوم انتشار اسناد مربوط به نقش عربستان در حادثه 11 سپتامبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم انتشار اسناد مربوط به نقش عربستان در حادثه 11 سپتامبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید