فکری: دلایل تمرکز نداشتن بازیکنانم را می دانم، بچه گانه گل خوردیم!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، محمود فکری پس از شکست دو بر صفر امروز شنبه تیمش مقابل سپاهان اصفهان گفت: جا دارد به تیم سپاهان بابت این برد تبریک و به هر دو تیم خسته نباشید بگویم. نمی دانم چرا بازیکنان ما تمرکز نداشتند البته هر چند دلایلش را خودم می دانم!

فکری: دلایل تمرکز نداشتن بازیکنانم را می دانم، بچه گانه گل خوردیم!

سرمربی آبی پوشان پایتخت اضافه کرد: گل های خیلی بچه گانه ای خوردیم که کار را سخت کرد. می توانستیم در هر دو نیمه به گل برسیم و حتی با برد بیرون بیاییم بچه گانه رفتار کردیم و 3 امتیاز مهم را از دست دادیم. در مجموع به تیم سپاهان خسته نباشید می گویم.

او راجع به اینکه بهتر نبود به جای سه مدافع از دفاع خطی چهار نفره استفاده کند توضیح داد: خدا را شکر که بازی را باختیم و دوباره سوال های کارشناسانه آغاز شد. زمانی که تیم ما می برد کسی سوال نمی رسد ولی وقتی می بازیم سوال ها این سمت و آن سمت می رود!

محمود فکری ادامه داد: امروز روز بد مدافعان ما بود و تمرکز نداشتیم. خیلی کوشش کردیم بازیکنان را آماده کنیم ولی دلایل مختلفی می تواند باعث گردد تمرکز بازیکنان به هم بریزد و دیدید که بازی حساس را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به اینکه چرا ترکیب را تغییر می دهید به گفتن جمله: خسته نباشد و از شما تشکر می کنم بسنده کرد و سالن کنفرانس را بطور ناگهانی ترک کرد.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 51597

به "فکری: دلایل تمرکز نداشتن بازیکنانم را می دانم، بچه گانه گل خوردیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: دلایل تمرکز نداشتن بازیکنانم را می دانم، بچه گانه گل خوردیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید