فخیم موثرترین بازیکن لیگ برتر بود، شاید به تورنمنت تایلند برویم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سیدمحمد ناظم الشریعه در مصاحبه با خبرنگاران در مورد شروع اردوی تیم ملی فوتسال از روز چهارشنبه گفت: خوشبختانه دوباره خون در رگ های رشته فوتسال به جریان می افتد. شرایط از سال های قبل متفاوت است. در ماه های گذشته شیوع ویروس کرونا را داشتیم و باید سعی کنیم به روزهای اوج برگردیم. در حال حاضر تنها رویداد تدارکاتی که برای تیم ملی قطعی شده، صدرای شیراز است. تا به امروز تیم های عمان و ونزوئلا حضورشان را در این تورنمنت قطعی نموده اند و احتمالاً صربستان، اردن و ارمنستان هم در آن شرکت نمایند.

فخیم موثرترین بازیکن لیگ برتر بود، شاید به تورنمنت تایلند برویم

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: هفته گذشته از مهدی کریمی، محمد شجری و علیرضا رفیعی که مدنظر اردوهای تیم ملی فوتسال هستند ولی دچار آسیب دیدگی شده اند خواستیم در کمپ تیم های ملی زیر نظر جلیل دوران بدنساز تیم تمرین و بازتوانی نمایند. البته رفیعی گفت به صورت اختصاصی با یک مربی دیگر در حال تمرین است. امیدواریم این بازیکنان زودتر به شرایط ایده آل برگردند. روی کریمی سرمایه گذاری نموده ایم. شجری هم چند سالی است که به تیم ملی دعوت می گردد.

ناظم الشریعه درباره درخواست هایش از فدراسیون فوتبال قبل از آغاز اردوهای آماده سازی اظهار کرد: برای بررسی تیم های رقیب احتیاج به سیستم بررسی داریم و باید خریداری کنیم. با آقای عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال صحبت کردم که او هم موافق بود. با خرید این سیستم می توانیم گام بلندی برای پیشرفت فوتسال برداریم. خوشبختانه بخش به جامانده از پاداش اعضای تیم ملی فوتسال هم بعد از چند سال پرداخت شد که این هم اتفاق خوبی بود. از سوی دیگر درخواست اضافه شدن محمد کشاورز به کادر فنی تیم ملی را داشتیم که این اتفاق هم افتاد و او از این به بعد به ما یاری می نماید.

وی اضافه نمود: هر هفته با کمیته فوتسال جلسه داریم و قرار است ستادی برای حضور در جام جهانی تشکیل بگردد. پیگیر برگزاری چند بازی تدارکاتی خوب هستیم. به جز ملاقات با ژاپن و تورنمنت صدرا، شاید در تورنمنت تایلند هم شرکت کنیم. باید ببینیم برنامه های لیگ برتر چطور پیش می رود.

سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد احتمال رویارویی ایران با کاستاریکا در بازی تدارکاتی، تاکید نمود: کاستاریکا را برای تورنمنت صدرا دعوت کردیم که امکان حضورشان در ایران نبود. راغب بودیم آذربایجان هم بیاید که در آن تاریخ نمی توانستند به ایران بیایند. شاید با کاستاریکا در زمان دیگری بازی کنیم.

ناظم الشریعه در پاسخ به این سئوال که حسین طیبی و احمد اسماعیل پور لژیونرهای ایران چه زمانی به اردوی تیم ملی اضافه می شوند؟ گفت: آنها درگیر بازی های باشگاهی هستند اما یک یا دو اردو مانده به اعزام تیم، به جمع ملی پوشان اضافه خواهند شد.

وی همچنین درباره غیبت حمید احمدی در لیست تیم ملی فوتسال و کنار گذاشتن این بازیکن از سوی وحید شمسایی در تیم گیتی پسند، تاکید نمود: احمدی مهره با ارزشی است ولی تیم ملی هم شرایط خودش را دارد. احمدی چند ماه بازی ننموده و شرایط خاصی در گیتی پسند داشته است. باید ببینیم چه پیش می آِید.

به نظر شما بهترین بازیکن لیگ برتر فوتسال چه کسی بود؟ سرمربی تیم ملی فوتسال در انتها در پاسخ به این سئوال گفت: لیگ ما بازیکن خوب زیاد داشت ولی به نظرم تاثیرگذارترین بازیکن فرهاد فخیم کاپیتان تیم مس بود.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57986

به "فخیم موثرترین بازیکن لیگ برتر بود، شاید به تورنمنت تایلند برویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخیم موثرترین بازیکن لیگ برتر بود، شاید به تورنمنت تایلند برویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید