علی دایی و سوشا مکانی استقلالی هستند؛ این کجا و آن کجا!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ابتدا علی دایی پرده از این راز تاریخی برداشت و مصاحبه او سر و صدای زیادی هم به پا کرد. در ادامه نوبت به سوشا مکانی رسید که هواداری اش از آبی ها را در زمان کودکی علنی کند. با این همه واکنش اغلب طرفداران نسبت به این دو اعتراف متفاوت بود.

علی دایی و سوشا مکانی استقلالی هستند؛ این کجا و آن کجا!

بعد از مصاحبه دایی، خیلی ها صراحت و صداقت او را ستودند و این اظهارنظر به نوعی حتی به ارزش های کاراکتر دایی افزود. ماجرای سوشا اما فرق داشت و او به شدت از سوی طرفداران پرسپولیس مورد انتقاد نهاده شد.

اینکه چرا چنین واکنشی نسبت به 2 اعتراف مشابه وجود داشت، دست کم 2 دلیل دارد.

1- شاید پرسپولیسی ها به دلایلی از علی دایی انتقاد داشته باشند، اما تردیدی نیست که او طی دوران حضورش در پرسپولیس نهایت تلاشش را به کار بسته و مهره مؤثری هم بوده است. دایی اساسا پیراهن هر تیمی را که پوشید با جان و دل بازی کرد و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نبود. مهاجم پیشین تیم ملی کشورمان طی 2 مقطع، مجموعا 3 فصل برای پرسپولیس بازی کرد و 43گل به ثمر رساند که اصلا عدد کمی نیست. صندلی دایی در فوتبال ایران تعیین است. در نقطه مقابل اما سوشا مکانی، برای طرفداران پرسپولیس یادآور یک کابوس تمام عیار است. عملکرد فنی ضعیف او در لیگ پانزدهم نهایتا باعث شد پرسپولیس یک جام قهرمانی را از کف بدهد. فقط هم مسئله فنی نبود. سوشا غیر از گل های بدی که خورد، حاشیه های زیادی هم داشت که تا مرز بازداشت این بازیکن وسط مسابقات پیش رفت. بنابراین او خاطره خوشی از خودش به جا نگذاشته بود و حالا هم اعترافش به طرفداری از تیم رقیب، تصویر آقای دروازه بان را مخدوش تر می نماید.

2- علی دایی بدون نیت آزار دیگران پرده از استقلالی بودنش برداشت. هدف او صرفا یک روشنگری ساده بود و بعد هم بیان کرد از زمان پوشیدن پیراهن پرسپولیس تا الان، طرفدار این تیم بوده است. با این حال به نظر می رسد نیت مکانی از مانور روی این داستان، انتقام جویی از طرفداران پرسپولیس باشد. او بابت انتقاداتی که از عملکردش در قفس توری سرخ ها می گردد عصبانی است و شاید راه تلافی را در حمایت از استقلال دیده باشد. مکانی حتی برای دوره ای که به هر حال پیراهن پرسپولیس را بر تن داشته و از این تیم حقوق گرفته ارزشی قائل نیست و این مسئله موجب خشم افکار عمومی می گردد. به این ترتیب سوشا - پرسپولیس، یک رابطه پر از ضرر بوده است؛ تصویری سیاه در کارنامه هر دوطرف.

منبع: همشهری

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: فرارو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 59066

به "علی دایی و سوشا مکانی استقلالی هستند؛ این کجا و آن کجا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی دایی و سوشا مکانی استقلالی هستند؛ این کجا و آن کجا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید