شوک یحیی به پرسپولیس ؛ فردا استعفا می دهم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، جدایی دو ستاره پرسپولیس باعث عصبانیت سرمربی پرسپولیس شده است و او اعلام نموده فردا نامه سرانجام همکاری اش را به باشگاه خواهد فرستاد.

شوک یحیی به پرسپولیس ؛ فردا استعفا می دهم

به گزارش خبرنگاران، سرمربی پرسپولیس در تمرین امروز این تیم خاطرنشان کرد بعد از لیگ قهرمانان آسیا از این تیم جدا خواهد شد. یحیی گل محمدی در جمع خبرنگاران گفت: هفته پیش تمرینات را بعد از چند روز استراحت آغاز کردیم و درگیر جابجایی هم بودیم. با توجه به اتمام مسابقات باید خودمان را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می کردیم. دو ماموریت داشتیم حفظ بازیکنان قدیمی که تیم را قهرمان کردند و جذب بازیکنان جدید.

وی ادامه داد: بعضی بازیکنان مثل استوکس، علیپور و ترابی جدا شدند و مصدوم هم داشتیم. انرژی زیادی در این هفته از ما گرفته شد و بیشتر تمرینات ما ناقص و بدون حضور کامل بازیکنان بود. بشار رسن امروز به تمرین می آید اما بازیکنان خوبی مثل ترابی و علیپور را از دست دادیم که دوست داشتیم در کنارمان باشند و در آسیا بازی نمایند و از آنها تشکر می کنیم. یک سری مسائل جابجاییی باعث شد که تمرین کاملی با بازیکنان نداشته باشیم. ذهن طرفداران را نمی خواهم ناراحت کنم اما مسائلی داریم که قابل بیان نیست.

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: باید بعد از اتمام لیگ تمرکزمان روی تمرینات باشد و آنقدر دیر جنبیدیم و معطل کردیم که این اتفاقات برایمان افتاد. در جابجایی باید دنبال بازیکن باشیم، یک هفته دیگر بازی داریم اما هنوز تمرین کاملی با بازیکنان ننموده ایم و تیم های رقیب بازیکنان خوب برزیلی گرفته اند که به اندازه دو فصل بودجه ما دستمزد می گیرند. ما یک سری مسائل پیش پا افتاده داریم حل نشده و فقط دروغ شنیدیم. بعد از آسیا هم نامه عدم همکاری ام را به باشگاه می فرستم. فقط در این چند وقت دروغ شنیدیم و تیم خیلی اذیت شد و هیچ کدام مان تمرکز تمرینی نداریم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص بحث های مدیریتی باشگاه گفت: در این بحث ها زیاد وارد نمی شوم اما در بحث جابجاییی ضعیف عمل کردیم و به جای تمرکز روی تمرین فقط روی حاشیه هستیم و در خصوص اینکه بازیکن بگیریم یا نگیریم صحبت می کنیم.

وی در خصوص اینکه رسول پناه در تلویزیون گفت موضع ما و بازیکنان یکی است و ناراحتی آنها از من نیست گفت: کسی که مدیریت باشگاه را قبول می نماید به تعهداتی که به بازیکنان داده شده باید عمل کند وقتی فردی مدیر باشگاه می گردد باید مسائل را حل نماید و اینکه بابایی در باشگاه کاری نموده و مسائل دارد باید آنها را هم حل نماید این اختیارات را هم دارد. من بحثم این است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه در صورت تغییر مدیریت در تصمیمش تجدید نظر خواهد نمود یا نه گفت: الان مدیریت تیم را می شناسیم و او باید جوابگوی بازیکنان باشد. نمی گردد با جیب خالی با تیم هایی که غول آسیا هستند رقابت کنیم و بازیکنان با کیفیت خریده اند. فردا اولین نفری که زیر سوال برود من هستم و هیچکس نمی گوید مدیریت تیم. الان به خاطر این در خصوص مسایل صحبت می کنم که واقعا به اینجا رسیده است! ما که کم نمی گذاریم برای بازی ها و تا جایی که بتوانیم کار می کنیم و جانمان را هم حاضریم برای تیم بدهیم. الان هم به بازیکنان گفته ام تیم ما قهرمان شده این شرایط ماست. اگر مسائلی داشتیم و قهرمان نمی شدیم چه اتفاقی رخ می داد تیم های دیگر نتیجه نمی گیرند هم پشتوانه دارند و هم بازیکن می گیرند و هم اعضای هیات مدیره قوی دارند ما چرا باید اینگونه باشیم.

گل محمدی در خصوص مسائل مدیریتی باشگاه گفت: بحث های مدیریتی به ما ربطی ندارد مسائل را درک می کنیم و خیلی هم درموردش با بازیکنان صحبت کردیم که آرام باشند اما کاری دیگر از دستم بر نمی آید و هر کسی سرکار باشد باید مسائل را حل نماید.

سرمربی پرسپولیس در خصوص حضور رادو در فهرست مازاد تیم گفت: رادوشوویچ دروازه بان ماست و کار می نماید و اگر لیست خروجی هم باشد باید اعلام رسمی گردد.

وی در خصوص جدایی بعضی از بازیکنان از پرسپولیس بیان کرد: دیگر فکر نمی کنم کسی دیگر از بازیکنان ما از تیم پرسپولیس جدا شوند و در حال حاضر علیپور و ترابی جدا شدند.

گل محمدی در خصوص انتخاب جانشین علیپور که از مغانلو و نفرات دیگر نام برده می گردد گفت: بعضی مسایل را نمی گردد رسانه ای کرد؛ اما در این خط باید بازیکن بگیریم و هنوز جابجایی تمام نشده اما با شرایطی که هست نمی دانم چه باید بگویم.

وی در خصوص اینکه ترابی می توانست بماند یا نه و می شد قراردادش یک طرفه فسخ نگردد، گفت: از نظر قراردادی نمی دانم چه چیزهایی در قراردادش بوده است از دو ماه و نیم پیش نامه به باشگاه زدم و خواستم که تکلیف بازیکنانی که تیم را قهرمان کردند تعیین نمایند، حتی بازیکنانی که بندی در قرارداد دارند. ده ها بار شفاهی به باشگاه گفتم این مسایل را حل کنید و باید با تمام تمرکزمان برویم اما این اتفاق رخ نداد.

سرمربی پرسپولیس توضیح داد: با بحث دروغ مشکل دارم در این چند وقت خیلی دروغ شنیدم ادامه کار با این شرایط مشکل است.

وی در خصوص بازی در قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: با توجه به بیماری کرونا شرایط خاصی وجود دارد و از قطری ها ممنون هستیم زیرا هیچ کشوری حاضر نبود میزبان این مسابقات گردد و اگر قطر نبود شاید این مسابقات لغو می شد.

گل محمدی در خصوص حضور اسماعیلی فر در سپاهان حاضر نشد صحبتی بکند و مصاحبه اش را تمام کرد.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39883

به "شوک یحیی به پرسپولیس ؛ فردا استعفا می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شوک یحیی به پرسپولیس ؛ فردا استعفا می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید