سندرز شرایط همه گیری کرونا در آمریکا را تاسف برانگیز توصیف کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سناتور ایالت ورمونت آمریکا در پیامی در توئیتر با اشاره به تعداد قربانیان ویروس کرونا در آمریکا در مقایسه با جمعیت این کشور نوشت که این شرایط تاسف برانگیز است.

سندرز شرایط همه گیری کرونا در آمریکا را تاسف برانگیز توصیف کرد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت آمریکا در پیغامی در توئیتر به آمار بالای قربانیان ویروس کرونا در مقایسه با دیگر کشورها پرداخت.

وی در این پیغام توئیتری نوشت: مجموع قربانیان ویروس کرونا در آمریکا با جمعیتی بالغ بر 328.2 میلیون نفر، 225 هزار نفر است.

سندرز در ادامه پیغام توئیتری خود نوشت: قربانیان کرونا در کانادا 9963 نفر، در ژاپن 1716 نفر، در استرالیا 905 نفر، در کره جنوبی 457 نفر، در ویتنام 35 نفر، در نیوزیلند 25 نفر و در تایوان 7 نفر است که مجموع قربانیان در این کشورها که جمعیتشان 364.6 میلیون نفر است 13 هزار و 108 نفر می باشد.

سندرز در ادامه به جمله ای از ترامپ درباره شرایط وخیم کرونا در آمریکا اشاره نمود که گفته بود: همینه که هست و آن را تاسف برانگیز خواند.

شرایط شیوع ویروس کرونا در آمریکا در حالی وخیم تر می گردد که مارک میدوز رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید روز گذشته (یکشنبه) اعتراف کرد که دولت ترامپ نه تنها برنامه ای برای کنترل کرونا ندارد، بلکه قصد کنترل این ویروس را نیز ندارد.

میدوز در گفت وگو با شبکه سی ان ان گفت: ما قصد کنترل این بیماری همه گیر را نداریم. می خواهیم مسئله دستیابی به واکسن، درمان و دیگر حوزه های کاهش شیوع (کرونا) را تحت کنترل درآوریم.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 43167

به "سندرز شرایط همه گیری کرونا در آمریکا را تاسف برانگیز توصیف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سندرز شرایط همه گیری کرونا در آمریکا را تاسف برانگیز توصیف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید