خبرنگاران کشف 7 هزار داروی لاغری و ضدریزش موی تقلبی در تهران

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- رئیس کلانتری 179 خلیج فارس تهران گفت: هفت هزار دارو و قرص لاغری و محلول های ضد ریزش موی تقلبی به ارزش 20 میلیارد ریال در تهران کشف شد.

خبرنگاران کشف 7 هزار داروی لاغری و ضدریزش موی تقلبی در تهران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران عظیم سرهنگ حبیب آقائی روز پنجشنبه گفت: ماموران کلانتری خلیج فارس با دریافت گزارشی مبنی بر اینکه فردی در شبکه های اجتماعی محلول های ضد ریزش مو و قرص های لاغری تقلبی را تبلیغ و با استفاده از یک دستگاه خودرو شاسی بلند آن را به مشتریانش توزیع می نماید، آنالیز موضوع را شروع کردند.

وی با بیان اینکه هویت مالک خودرو و متعاقب آن مخفیگاه وی در حوالی شهرک قدس شناسایی شد، اضافه نمود: در تحقیقات پلیسی معین شد که مالک خودرو با همکاری همدستش پارکینگ منزل مسکونی اش را به کارگاه تولیدی محلولی تقلبی تبدیل نموده و مقدار فراوانی دارو و قرص های لاغری تاریخ گذشته از بازار جمع آوری و پس از اصلاح تاریخ، آنها را در بین مشتریانش توزیع می نماید.

وی اعلام کرد: پس از آن نتیجه تحقیقات اجرا شده با سرعت در اختیار مرجع قضائی نهاده شد و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان اخذ شد.

وی اعلام کرد: روز گذشته، چهارشنبه تیمی از ماموران کلانتری به نشانی اعلامی اعزام و پیروز شدند علاوه بر دستگیری هر دو متهم، داروها و قرص های لاغری و ضدریزش موی تقلبی را کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ارزش ریالی امول کشف شده توسط کارشناسان 20 میلیارد ریال برآورده شد و هر دو متهم پس از اعتراف به جرم ارتکابی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی نهاده شدند.

دستگیری دزد زن نمای لوازم خودرو

رئیس کلانتری 119 مهرآباد از دستگیری دزد حرفه ای لوازم خودرو که با پوشش زنانه به 200 فقره سرقت لوازم خودرو در 2 ماه اخیر با همکاری سه همدستش مرتکب شده بود، اطلاع داد.

سرهنگ مسلم قاسم آبادی اضافه نمود: در پی سرقت های متعدد لوازم خودرو که در محله مهرآباد جنوبی رخ داده بود، آنالیز موضوع به طور ویژه در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری نهاده شد.

رئیس کلانتری مهرآباد با اشاره به اینکه ماموران برای شناسایی دزدان به محل های سرقت مراجعه و به تحقیقات میدانی پرداختند، گفت: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت که چهار سرنشین یک دستگاه خودرو سوارای که سه مرد و یک زن بودند به محل های سرقت مراجعه می نمایند و پس از سرقت لوازم داخل آن به سرعت از محل متواری می شوند.

این مقام انتظامی توضیح داد: در ادامه تعداد گشت زنی های انتظامی در نقاط مختلف کلانتری مهرآباد افزایش یافت تا اینکه ماموران گشت انتظامی کلانتری شامگاه دوشنبه، ششم مرداد ماه پیروز به شناسایی خودرو دزدان شدند.

وی شرح داد: ماموران گشت کلانتری خودرو متهمان را تحت مراقبت قرار دادند و مشاهده کردند همان خانم که چادر بر سر داشت، از خودرو سواری پراید پیاده می گردد و به پرسه زنی مابین خودروها می پردازد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه ماموران برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند، اضافه نمود: دزد زن با مشاهده ماموران در نزدیکی خود به صورت پیاده از محل گریخت و ماموران به تعقیب وی پرداختند و پیروز شدند پس از مدتی تعقیب و گریز دزد زن را که سرعت خوبی در فرار داشت، دستگیر نمایند ولی متاسفانه دزدان مرد که سوار بر خودروشان بودند از محل گریختند.

قاسم آبادی اضافه نمود: با دستگیری دزد زن معین شد که وی خانم نبوده بلکه مردی 32 ساله است که با استفاده از پوشش زنانه سعی در اغفال شهفرایندان و ماموران انتظامی داشته است.

کشف 200 فقره سرقت لوازم خودرو در تهران

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران از دستگیری دو دزد لوازم داخل خودرو و کشف 200 فقره سرقت اطلاع داد.

سرهنگ کارآگاه خیرالله دولتخواه اضافه نمود: خرداد ماه امسال پفراینده ای با موضوع سرقت لوازم و محتویات خودرو از داخل صندوق عقب خودرو یکی از شهفرایندان به پایگاه پنجم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران اضافه نمود: با وصول پفراینده تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت داخل خودرو پایگاه پنجم به محل سرقت رفتند و پس از تحقیقات میدانی متوجه شدند دزدان شامل یک زن و یک مرد با یک دستگاه خودرو سواری پراید به محل سرقت آمده بودند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی مالک خودرو پراید به نام نسرین 36 ساله شناسایی و با دستور قضائی دستگیر شد، توضیح داد: مالک خودرو با حضور در پایگاه پنجم مدعی شد، خودرو را به صورت امانی به دوستش به نام مریم داده است که با آنالیز سوابق وی به دست آمد مریم یکی از دزدان حرفه ای لوازم خودرو است و همچنین تبحر خاصی در رانندگی دارد.

وی ابراز داشت: با شناسایی مخفیگاه مریم و هماهنگی های قضائی، وی در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی به 200 فقره سرقت با همکاری فردی به نام حمید اعتراف کرد.

این مقام پلیسی با اشاره به اینکه در آنالیز سوابق حمید به دست آمد که وی سابقه دار بوده و پیش تر با همین عنوان مجرمانه روانه زندان شده است، اضافه نمود: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه وی شناسایی و با دستور قضائی وی نیز در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ دولتخواه ابراز داشت: کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه حمید یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی سرقتی کشف کردند و متهم به همراه اموال مکشوفه به پایگاه پنجم پلیس آگاهی انتقال یافت.

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران اضافه نمود: حمید در بازپرسی پلیسی گفت که به علت اعتیاد شدید و مصرف مواد مخدر و تامین مایحتاج زندگی اش با مریم تصمیم به سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو گرفته اند و چون مریم در رانندگی تبحر خاصی داشت و او نقش راننده را در سرقت ها ایفا می کرد، وی نیز با با شکستن شیشه و بعضاً تخریب و کج کردن درب خودروها اموال با ارزش را سرقت می کرد.

وی گفت: با اعتراف صریح متهمان به جرائم ارتکابی پفراینده برای ادامه فرایند رسیدگی قضائی به مرجع قضائی ارسال و متهمان با قرار مجرمیت صادره روانه زندان شدند.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37316

به "خبرنگاران کشف 7 هزار داروی لاغری و ضدریزش موی تقلبی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف 7 هزار داروی لاغری و ضدریزش موی تقلبی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید