خبرنگاران غربالگری افزن بر 187 هزار نفر در ورودی شهرهای سیستان و بلوچستان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، زاهدان- خبرنگاران- مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر تا به امروز 187 هزار و 213 نفر را در طرح غربالگری و تب سنجی کرونا در مبادی ورودی 14 شهرستان این استان مورد پایش قرار دادند.

خبرنگاران غربالگری افزن بر 187 هزار نفر در ورودی شهرهای سیستان و بلوچستان

رسول راشکی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: نیروهای این جمعیت بر اساس وظایف ذاتی مبنی بر کاهش دردها و تسکین آلام بشری و همچنین تصمیم ستاد مقابله با کرونا از 14 اسفند در مبادی ورودی شهرها اقدام به برپایی ایستگاه های سلامت و اطلاع رسانی نسبت به آموزش و غربالگری سلامت مسافران اقدام کردند.

وی ادامه داد: از مجموع افراد مورد غربالگری قرار گرفته این مدت 74 نفر مشکوک به کرونا شناسایی و به مراکز درمانی ارجاع داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هم اینک 39 پایگاه جمعیت هلال احمر در ورودی و خروجی 14شهرستان این استان مستقر هستند.

وی افزود: نیروهای این جمعیت علاوه بر غربالگری اقدام به توزیع بروشور، مواد ضدعفونی و ارائه آموزش های بهداشتی لازم به رانندگان و مسافران کردند.

راشکی خاطر نشان کرد: در ایستگاه های غربالگری ویروس کرونا سیستان و بلوچستان 790 نیروی داوطلب به همراه 171 نفر از کارکنان جمعیت هلال احمر استان کار پایش سلامت مسافران را برعهده دارند.

به گزارش خبرنگاران جمعیت هلال احمر به عنوان یک سازمان پیشرو و پاسخگو در ارائه خدمات اولیه امداد و نجات درحوادث و سوانح تداعی گر زیباترین نوع خدمات عام المنفعه و بشردوستانه است.

با فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ناخودآگاه چهره های نگران، مسئوولیت پذیر و توانای افرادی از نظر می گذرد که امدادگری را عشق به انسانیت و خالق خود توصیف کرده و با جدیت راستا هدفمند و سازمان یافته ای را پیگیر می شوند.

به گزارش خبرنگاران بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت شمار مبتلایان به ویروس کرونا در محدوده سه دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان به 114 نفر افزایش یافت.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: ایرنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 26050

به "خبرنگاران غربالگری افزن بر 187 هزار نفر در ورودی شهرهای سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران غربالگری افزن بر 187 هزار نفر در ورودی شهرهای سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید