توسعه بدون فرهنگ فرو رفتن در باتلاق است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/قزوین استاندار قزوین با تأکید بر اینکه فرهنگ، بستر توسعه و پیشرفت هر کشوری است، گفت: سرمایه گذاری در فرهنگ اساس همه امور بوده و توسعه بدون فرهنگ فرو رفتن در باتلاق است بنابراین تدوین سند توسعه فرهنگی استان قزوین بسیار اهمیت دارد چون بستر برنامه ریزی های استان به شمار می رود.

توسعه بدون فرهنگ فرو رفتن در باتلاق است

راهنمایی الله جمالی پور چهارشنبه 20 اسفند در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار گردید اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی از مهم ترین شوراهای سیاست گذاری استان و کشور است و مصوبات آن حکم قانون را دارد و مسئولین باید به تعهدات خود عمل نمایند.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ، بستر توسعه و پیشرفت هر کشوری است، اضافه نمود: سند توسعه فرهنگی استان قزوین بسیار مهم است چون بستر برنامه ریزی های استان به شمار می رود، اگر این سند به درستی تدوین نگردد با مشکل و چالش روبرو خواهیم شد.

استاندار قزوین خاطرشان کرد: سند توسعه فرهنگی باید با مشارکت نخبگان و صاحبنظران شکل بگیرد و مطالعات نیز باید در راستای اثرگذاری باشد؛ این سند باید بر روی میز مدیران قرار گیرد تا در تمام تصمیمات خود به آن توجه نمایند.

وی با اشاره به اینکه برای حرکت در یک راستا باید زیرساخت های آن را ایجاد کنیم، توضیح داد: سند توسعه فرهنگی استان قزوین مهم تر از سند 20 ساله و بودجه استان است چون این سند پایه دیگر اسناد بوده و می تواند توسعه پایدار یک شهر و حتی کشور را رقم بزند.

جمالی پور متذکر شد: در نگارش این سند باید به پیشینه استان قزوین نیز توجه گردد هویت تاریخی اجتماعی و ارزشی پشتوانه یک بخش به شمار می رود که همه این موارد می تواند به سند فرهنگی قوام و هویت ببخشد. سرمایه گذاری در فرهنگ اساس همه امور بوده و توسعه بدون فرهنگ فرو رفتن در باتلاق است.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 52325

به "توسعه بدون فرهنگ فرو رفتن در باتلاق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توسعه بدون فرهنگ فرو رفتن در باتلاق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید