تردد نزدیک به 15 هزار تریلر از پایانه پلدشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/آذربایجان غربی مدیر پایانه مرزی پلدشت از تردد نزدیک به 15 هزار دستگاه تریلر از پایانه مرزی پلدشت خبرداد.

تردد نزدیک به 15 هزار تریلر از پایانه پلدشت

دربندی در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح علمکرد 9 ماهه پایانه مرزی پلدشت در پی شیوع ویروس کرونا گفت: متاسفانه از شیوع ویروس کرونا تردد مسافری و سواری در این پایانه مرزی تعطیل شده است ولی تمام کوشش خود را بکار گرفته ایم تا تردد مسافر با در نظر دریافت پروتکل های بهداشتی در این مرز آغاز و باعث رونق منطقه گردد.

وی در ادامه توضیح داد: سال جاری بیش از 14هزار و 900 دستگاه از پایانه مرزی تردد داشته است که این آمار به دلیل شیوع ویروس کرونا نسبت به سال قبل کاهش پیدا نموده است.

مدیر پایانه مرزی پلدشت در مورد تردد های کامیون و تریلر های ایرانی اظهار کرد: تردد کامیون های ایرانی در این مدت بیش از 950 درصد افزایش داشته و ما امیدوار هستیم با توزیع دوزبلاغ (قرارداد فی ما بین و برگ معافیت کاهش عوارض) فرایند افزایش کامیون های ایرانی ادامه پیدا کند.

وی اضافه نمود: تمامی رویه های گمرکی در پایانه مرزی پلدشت فعال بوده و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

لازم به ذکر است؛ پایانه مرزی پلدشت در شمال غربی ترین نقطه آذربایجان غربی و در 47 کیلومتری شهرستان ماکو، در 230 کیلومتری از مرکز استان و در کنار رود ارس واقع شده و مسیری هموار و مناسب جهت رونق مبادلات مالی ایران با منطقه قفقاز و اروپا است.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 48173

به "تردد نزدیک به 15 هزار تریلر از پایانه پلدشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد نزدیک به 15 هزار تریلر از پایانه پلدشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید