بهترین سریال های خارجی 2020 که حتما باید ببینید!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بهترین سریال های خارجی 2020؛ تنور سریال های تلویزیونی چندسالی است که حسابی داغ شده است و قرار نیست به این زودی ها شاهد خاموش شدن آتشِ آن باشیم. علاوه بر شبکه هایی که سریال ها را فراوری می کردند؛ اکنون با چند کمپانی با پول تقریباً بی نهایت طرف هستیم، که هرچه می خواهند می سازند. سال 2019 به تعبیر عده ای، سال آغاز نبرد بزرگ سرویس های استریم بود، قبل از این نت فلیکس یکه تاز میدان به شمار می آمد (و هنوز با قدرت ادامه می دهد)، اما ورود کمپانی هایی مانند دیزنی و اپل به این نبرد، قضاوت را سخت نموده است. در این مطلب، قصد داریم جدیدترین و بهترین سریال های 2020 که منتظر پخش آن ها هستیم، معرفی کنیم.

بهترین سریال های خارجی 2020 که حتما باید ببینید!

خبرنگاران| تنور سریال های تلویزیونی چندسالی است که حسابی داغ شده است و قرار نیست به این زودی ها شاهد خاموش شدن آتشِ آن باشیم. علاوه بر شبکه هایی که سریال ها را فراوری می کردند؛ اکنون با چند کمپانی با پول تقریباً بی نهایت طرف هستیم، که هرچه می خواهند می سازند. سال 2019 به تعبیر عده ای، سال آغاز نبرد عظیم سرویس های استریم بود، قبل از این نت فلیکس یکه تاز میدان به شمار می آمد (و هنوز با قدرت ادامه می دهد)، اما ورود کمپانی هایی مانند دیزنی و اپل به این نبرد، قضاوت را سخت نموده است.

در این مطلب، قصد داریم جدیدترین و بهترین سریال های 2020 که منتظر پخش آن ها هستیم، معرفی کنیم، شما هم می توانید نظرات ارزشمند خود را با ما به اشتراک گذاشته و اگر سریالی می شناسید، معرفی کنید.

سریال فالکون و سرباز زمستان مارول

شبکه: دیزنی پلاس

تاریخ پخش: احتمالاً شهریور 99

فالکون و سرباز زمستان یکی از چند سریالی است که قرار است جهانی سینمایی مارول (MCU) را به مرحله جدیدی ببرند، در این سریال که پس از جنگ ابدیت جریان دارد، سم ویلسون (با بازی آنتونی مکی) سعی دارد جایگاهی که استیو راجرز به او داده را حفظ کند و دوست قدیمی استیو یعنی باکی یا همان سرباز زمستان نیز همراه اوست. اما به نظر می رسد دولت آمریکا چنین موضوعی را قبول ندارد و سعی دارد جایگزین رسمی خود برای کاپیتان آمریکا به نام U.S Agent را معرفی کند. گفته شده که شخصیت بارون زیمو (در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی حضور داشت) بازمی گردد و قرار است ماجراجویی های جذابی را در این سریال ببینیم.

فصل 3 سریال Westworld

شبکه: HBO

تاریخ پخش: 25 اسفند 98

پخش فصل دوم سریال Westworld با نقدهای همراه شد، بیشتر این مخالفت ها مربوط به پیچیده کردن روایت داستان و بهره گیری از راوی نامطمئن است که باعث شد بعضی، ادامه تماشای سریال را کنار بگذارند. البته رئیس HBO از پیچیدگی این فصل وست ورلد دفاع نموده بود و گفت که این مجموعه برای همه نوع تماشاگری ساخته نشده! وست ورلد همچنان سریال باکیفیتی است و یکی از برترین آثار شبکه HBO محسوب می گردد که می تواند در فصل سوم، داستان قابل درک تری ارائه کند و به استاندارد های فصل اول نزدیک گردد. حالا برنارد و دولورس باید در جهانی خارج از پارک، با ماجرا های جدیدی دست و پنچه نرم نمایند، باید دید که سازندگان خلاق این سریال یعنی جاناتان نولان و لیزا جوی، چگونه مجموعه ای را تقدیم مخاطبان می نمایند. ضروری است ذکر کنیم که آرون پال در نقشی جدید به فصل سوم وست ورلد پیوسته است.

فصل سوم سریال Killing Eve

شبکه: BBC

تاریخ پخش: 7 اردیبهشت 99 / تغییریافته به 26 فروردین 99

کشتن ایو با استفاده از کمدی سیاه، با داستان جذاب و عجیب و همین طور شخصیت هایی که دل بینننده را به دست می آورند؛ سریعاً توانست به یکی از پدیده های تلویزیونی اخیر تبدیل گردد. ساندرا اوه نقش ماموری به نام ایو پولاستری را بازی می نماید و جودی کامر در نقش قاتلی دیوانه و خلاق به اسم ویلانل حضور دارد. این دو شخصیت، بازی عجیب و خطرناکی را آغاز نموده اند که گاهی آنان را تاپای مرگ پیش می برد. سریال Killing Eve جوایز مختلفی دریافت نموده و یکی از پیروز ترین های حال حاضر است، شبکه سازنده حتی قبل از پخش فصل سوم، آن را برای فصل 4 تمدید نموده است.

سریال Hunters

شبکه: آمازون پرایم

تاریخ پخش: 2 اسفند 98

آخرین بازی که آل پاچینو عظیم در یک سریال تلویزیونی حاضر شد، کی بود؟ احتمالاً به خاطر نمی آورید چراکه سریال Hunters از سوی شبکه آمازون پرایم، نخستین حضور این اسطوره در سریال است. داستان شکارچیان در اواخر دهه 70 میلادی جریان دارد، یک گروه از شکارچیان نازی های آلمانی قصد دارند، جلوی نقشه های شوم نازی ها و پیروان آنان را بگیرند. آل پاچینو دلیل حضور خود را فیلمنامه جذابِ دیوید ویل اعلام نموده، گفتنی است که جوردن پیل (کارگردان آثاری همچون ما و برو بیرون) یکی از تهیه نمایندگان این سریال به شمار می رود. فصل نخست این مجموعه شامل 10 قسمت می گردد و در لیست یکی از بهترین سریال های 2020 که مشتاق تماشای آن هستیم، قرار می گیرد.

سریال Outsider

شبکه: HBO

تاریخ پخش: 22 دی 98

بیگانه یکی دیگر از آثار استیون کینگ است. آثار این نویسنده معروف، در طول دهه ها و سال های اخیر توسط افراد، کمپانی ها و شبکه های مختلفی به پرده سینما و قاب تلویزیون آمده است. از درخشش گرفته تا آن، دکتر اسلیپ، برج تاریک و اکنون The Outsider که کتاب آن در سال 2018 منتشر شد. این بار شبکه HBO دست روی این رمان گذاشته و یک سریال جنایی با المان های ماوراطبیعه ساخته است. فردی به نام تری میتلند متهم به قتل یک کودک می گردد، اما شواهدی به دست می آید که برای ماموران پلیس به ویژه رالف اندرسون (با بازی بن مندلسون)، بسیار عجیب و غیرطبیعی است. به نظر می رسد در این داستان رازآلود، حقایق پشت پرده ای وجود دارد که فاش نشده است. بیگانه یکی از جذاب ترین اقتباس های استیون کینگی در سال های اخیر به شمار می رود.

سریال Snowpiercer

شبکه: TNT

تاریخ پخش: 11 خرداد 99 / تغییریافته به 28 اردیبهشت

شاید فیلم سینمایی Snowpiercer به کارگردانی بونگ جون -هو (که اخیراً فیلم Parasite را ساخته) دیده باشید. اکنون شبکه TNT میخواهد سریالی بر اساس آن پخش کند، سریالی که از همان فیلم سینمایی و البته رمان گرافیکی فرانسوی Le Transperceneige اقتباس شده است. از سال 2015 اعلام شد که این سریال در دست فراوری قرار می گیرد، اما مشکلاتی پیش آمد و شورانر ها عوض شدند، تا اینکه بالاخره این مجموعه علمی تخیلی با حضور بازیگرانی همچون جنیفر کانلی و دیویید دیگز ساخته شد. گفته شده که داستان سریال 7 سال پس از یخ بستنِ جهان جریان دارد، این درحالیست که فیلم سینمایی با حضور کریس ایوانز، حدود 15 سال پس از آن اتفاق وحشتناک را به تصویر می کشید.

فصل دوم سریال The Boys

شبکه: آمازون پرایم

تاریخ پخش: میانه 2020

پسران در جهانیی جریان دارد که ابرقهرمانان، مانند فیلم های مارول یا دی سی، چندان فداکار نیستند و آخرین چیزی که به آن اهمیت می دهند، جان بی گناهان است! این سریال که اقتباسی از کامیک های The Boys است، خشن، غافلگیرنماینده و گاهی چندش آور می گردد. در این مجموعه با گروه پسران آشنا می شویم، جمعی از افراد که انگیزه های شخصی برای انتقام دریافت از قهرمانان پوشالی و کمپانیِ حمایت نماینده آنان دارند. قهرمانان این جهان، در واقع نسخه پلید لیگ عدالت هستند و بعضی شخصیت های اصلی گروه 7، ظاهر و قدرت هایی شبیه آنان دارند، از جمله شخصیت هوملندر با بازی عالی آنتونی استار که ترکیبی از ظاهر کاپیتان آمریکا و قدرت های سوپرمن دارد! فصل اول The Boys با استقبال خوبی از سوی تماشاگران روبرو شد و فصل دوم The Boys در اواسط سال 2020 به وسیله سرویس آمازون پرایم پخش می گردد.

سریال وانداویژن مارول

شبکه: دیزنی پلاس

تاریخ پخش: نامشخص

گفته شده که سریال Wandavision بر ادامه جهانی مارول و به ویژه فیلم سینمایی Doctor Strange 2 تاثیر دارد؛ بنابراین دیزنی و مارول، ایده خوبی برای کشاندن هواداران بی شمار جهانی مارول به سرویس دیزنی پلاس پیدا نموده اند. در این سریال، شاهد حضور دو شخصیت مهم جهانی سینمایی، یعنی واندا ماکسیموف ملقب به اسکارلت ویچ و همچنین ویژن هستیم. طبق آنچه تا به امروز می دانیم، بخشی از این مجموعه حالت سیتکام (کمدی موقعیت) خواهد داشت و بخشی دیگر شامل همان اکشنِ حماسی آثار مارول می گردد. الیزابت اولسن و پل بتانی در نقش های خود بازمی گردند، منتظر هستیم ببینیم که نام وانداویژن به چه منظوری است، آیا واندا پس از حوادث تلخی که تجربه نموده، سعی دارد با استفاده از قدرت هایش، جهانی مطابق میل خودش بسازد؟ در کامیک ها چنین اتفاقی افتاده، حالا باید دید مارول همین ایده را عملی می نماید یا نه.

سریال Haunting of Bly Manor

شبکه: نتفلیکس

تاریخ پخش: نامشخص

تسخیر عمارت هیل نه تن ها یکی ار برترین سریال های چند سال اخیر است، بلکه ثابت می نماید مایک فلاناگان (که اخیراً کارگردانی فیلم Doctor Sleep را برعهده داشته) و تیم او، چقدر در شکل دادن به یک داستان ترسناک، آمیخته با وحشت روانی و فیزیکی، ماهر هستند. این مجموعه در سال 2018 پخش شد و تحسین بسیاری از منتقدان و تماشاگران را برانگیخت، داستان دیگر درباره شخصیت های فصل اول نخواهد بود، اما قطعاً بعضی بازیگران در نقش های جدید بازمی گردند. فصل دوم تسخیر عمارت هیل با نام Haunting of Bly Manor یا تسخیر عمارت بلای، در 10 قسمت توسط شبکه نتفلیکس پخش می گردد. این فصل بر اساس کتاب The Turn of the Screw (سخت تر شدن اوضاع) از هنری جیمز ساخته شده است.

فصل چهارم فارگو

شبکه: FX

تاریخ پخش: نامشخص

سریال Fargo از جمله آثار جنایی و معمایی تحسین شده در تلویزیون و ساخته ی ذهن خلاق نوآ هاولی است که به صورت آنتولوژی ساخته می گردد، یعنی در هر فصل از آن، شاهد دوره، شخصیت ها و داستان جدیدی هستیم. سه فصل قبلی، موردپسند تماشاگران و منتقدان قرار گرفته و اکنون فصل چهارم با حضور کمدین آمریکایی یعنی کریس راک بازمی گردد. فارگو این بار بینندگان را به دهه 50 میلادی در شهر کانزاس می برد، و درگیری میان گروه های خلافکار و مافیایی آفریقایی - آمریکایی و ایتالیایی را به تصویر می کشد. دو خانواده، برای ایجاد صلح، فرزندان یکدیگر را معامله می نمایند، اما همان طور که انتظار می رود، اتفاقاتی می افتند که این صلح را به نبردی تمام عیار تبدیل می نماید.

سریال Defending Jacob اپل

شبکه: اپل تی وی پلاس

تاریخ پخش: 5 اردیبهشت 99

دفاع از جیکوب یکی از پروژه هایی بود که هنگام معرفی سرویس Apple TV Plus معرفی گردید و سال جاری شاهد پخش آن هستیم. کریس ایوانز در نقش یک دستیار بازپرس قضایی حضور دارد که زندگی اش زیر و رو می گردد. هنگامی که پسرش به شریک بودن در یک قتل هولناک متهم می گردد، او باید تمام کوشش خود را برای اثبات بی گناهی وی به کار بگیرد. این مجموعه، بر اساس رمانی به همین نام نوشته ویلیام لندی (انتشار در 2012) ساخته شده است و بازیگران دیگری از جمله میشل داکری و جیدن مارتل در آن نقش آفرینی می نمایند. باتوجه به منبع اقتباس قوی و بازیگرانی که ابن سریال دارد، می توان انتظار اثری احساسی و تماشایی را داشت.

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Money Heist

شبکه: نتفلیکس

تاریخ پخش: 15 فروردین 99

فصل چهارم سریال جذاب سرقت پول که با نام خانه اسکناس هم شناخته می گردد، یکی از سریال های موردانتظاری است که در سال 2020 پخش می شوند. این مجموعه در ابتدا توسط یک شبکه اسپانیایی فراوری شد، اما در سال 2017 بود که نتفلیکس، نسبت به خرید حق پخش جهانی آن اقدام کرد و این موضوع موجب شد که سریال Money Heist به محبوبیتی باورنکردنی در بین تماشاگران، دست پیدا کند. آلوارو مورته در فصل چهارم، در نقش مغزمتفکر گروه یعنی پروفسور بازمی گردد، همچنین شخصیت هایی مثل توکیو، راکول، ریو و مونیکا حضور دارند. تمام قسمت های فصل 4 سرقت پول در فروردین 99 از سرویس نتفلیکس منتشر می گردد.

سریال The Stand

شبکه: CBS

تاریخ پخش: اواخر 2020

اگر فکر می کنید اقتباس از آثار ترسناک استیون کینگ به اتمام می رسد، در اشتباه هستید! بیگانه از شبکه HBO تنها مجموعه از آقای کینگ در سال جدید نیست، سریال The Stand نیز قرار است توسط جاش بون و تعدادی بازیگر بااستعداد به قاب تلویزیون بیاید. در سال 1994 یکی مینی سریال تلویزیونی از روی کتاب ایستادگی ساخته شده بود، در این اقتباس مدرن، جاش بون کارگردانی و فراوری سریال را برعهده دارد، همچنین خود استیون کینگ و پسرش، در نقش تهیه نماینده اثر فعالیت می نمایند. بازیگرانی همچون جیمز مارسدن، امبر هرد، گرگ کینر و الکساندر اسکاشگورد در آن به ایفای نقش می پردازند. ایستادگی یک رمان ترسناک/فانتزی پسارستاخیزی به شمار می رود که می تواند به یکی از سریال های جدید و پرطرفدار 2020 تبدیل گردد.

شبکه: FX و Hulu

تاریخ پخش: 15 اسفند 98

شنیدن نام الکس گارلند به عنوان سازنده این مینی سریال جدید کافیست، تا آن را در لیست موردانتظارترین و بهترین سریال های 2020 قرار دهیم. الکس گارلند در چند سال اخیر، با فراوری فیلم های علمی تخیلی خوبی مانند Annihilation (نابودی) و Ex Machina (فرا ماشین) که هردو جزو بهترین فیلم های علمی تخیلی دهه اخیر هستند، توانست شهرت خاصی در این ژانر به دست آورد. سریال Devs نیز می تواند اثری چالشی، پیچیده و تماشایی باشد. اطلاعات چندانی از داستان این مجموعه در دسترس نیست، اما می دانیم که این بار گارلند به مفاهیمی همانند جبرگرایی و مختار بودن با نگاهی به تاثیر تکنولوژی، می پردازد.

فصل دوم سریال ماندالوریان

شبکه: دیزنی پلاس

تاریخ پخش: ماه اکتبر (مهر یا آبان 99)

ماندالوریان فصل اول فوق العاده ای برای سرویس جدید دیزنی پلاس، هواداران جنگ ستارگان و به طور کلی، افرادی که می خواهند یک سریال 8 قسمتی عالی را تماشا نمایند، محسوب می گردد. در این سریال که نخستین مجموعه لایواکشن در جهانی Star Wars است، با جنگ جویی بین کهکشانی آشنا می شویم که سعی دارد از موجودی عجیب و بامزه به نام بچه یودا مراقبت کند، تا به دست باقی مانده نیرو های امپراتوری به فرماندهی ماف گیدیون اسیر نگردد. این بچه، قدرت های جدای را دارد، اما سوالات زیادی درباره او وجود دارد که باید در فصل دوم Mandalorian مورد آنالیز قرار بگیرد. این سریال، درحالیکه نقدها فراوانی نسبت به عملکرد جنگ ستارگان در سینما وجود دارد، به یک برگ برنده برای دیزنی و لوکاس فیلم تبدیل شد.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: فرادید
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 32782

به "بهترین سریال های خارجی 2020 که حتما باید ببینید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین سریال های خارجی 2020 که حتما باید ببینید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید