بهترین جشنواره های تقویت ذهن و بدن در سال 2018

به گزارش مجله یک کامپیوتر، هر ساله جشنواره های متعددی برای تقویت ذهن، بدن و روح انسان در سراسر جهان برگزار می گردد. با پنج مورد از بهترین جشنواره های یوگا و تقویت ذهن و بدن در سال 2018 آشنا شوید.

بهترین جشنواره های تقویت ذهن و بدن در سال 2018

آرامش چیزی است که کمبود آن در دنیای پرمشغله و پراسترس امروزی به خوبی احساس می گردد. اگر به دنبال تکنیک های آرامش بخش هستید، در این جشنواره ها می توانید کمی آرامش به بدن خود بازگردانید و بدن خود را مجدداً تنظیم کنید. در این جشنواره ها کلاس های یوگا، درمان های آبگرم، غذای سالم و موسیقی زنده برگزار می گردد.

Soul Circus, Cotswolds

سال گذشته در جشنواره Soul Circus, Cotswolds کلاس یوگا، پیلاتس و موسیقی زنده برگزار گردید. همچنین غذاهای سالم توسط کشاورزان محلی تهیه شد و برنامه هایی برای تحریک ذهن و تقویت اندیشه برگزار گردید.

در این جشنواره، کلاس های یوگا به صورت هوازی و همچنین با چشم بسته، کارگاه های آموزشی با موضوع علم، شادی و حمام های آب گرم با رویکردهای درمانی، برگزار می گردد. این جشنواره در منطقه زیبای Elmore Court در نزدیکی گلاستر برگزار می گردد. باغ ها و جنگل ها با نور تزئین می شوند و جشن های شبانه برگزار می نمایند. این جشنواره از 17 تا 19 آگوست برگزار می گردد و بلیت آن 189 یورو است.

یوگا در آلپ، اتریش

دوره گاستین در اتریش از 25 می تا 3 ژوئن با هدف تنفس و یوگا در کوه های بهاره برگزار می گردد. امسال دومین سال این جشنواره است. این جشنواره یکی از بزرگ ترین رویدادهای یوگا در اروپا است و با حضور 40 معلم راهنما در 300 جلسه برگزار می گردد. بسیاری از این جلسه ها به زبان انگلیسی هستند و در کنار رودها، آبشار و دریاچه ها یا در امتداد کوه ها برگزار می شوند.

افرادی که با هدف یوگا به این منطقه سفر می نمایند، در خانه های مهمان یا هتل های چهار ستاره اقامت می نمایند. این منطقه به دلیل دریاچه های آب گرم بهاری معروف شده است و برای یک آب تنی بعد از کلاس بسیار مناسب است. در این منطقه رویدادهای پاییزی نیز، همراه با کلاس های پایکوبی، آواز و کلاس های آشپزی برگزار می گردد. هزینه آن 198 یورو است.

FloVibe, Hampshire

این جشنواره با شعار Where retreat meets festival و با هدف یک جشن شاد و سلامت محور، از سال 2017 در یک محیط زیبا در اطراف پارک Stansted برگزار می گردد. در آنجا موزیک، کلاس ها و کارگاه های یوگا، درمان های آب گرم، برگزار می گردد. بازی های مختلف، صنایع دستی و کلاس های ویژه برای بچه ها نیز وجود دارد. این فستیوال از تاریخ 10 تا 12 آگوست 2018 برگزار می گردد و قیمت بلیت ها از 125 یورو شروع می گردد.

جشنواره رؤیایی بودن (Envision Festival) کاستاریکا

Envision یک فستیوال سلامت چهار روزه است که در ساحل کاستاریکا برگزار می گردد و جنگل های بارانی آن فضایی دراماتیک دارند. به یوگا توجه زیادی می نمایند و به آن اهمیت زیادی می دهند. کلاس های مختلف یوگا، همه روزه توسط معلمان برتر از سراسر دنیا برگزار می گردد. کارگاه های آموزشی در هر موضوعی از درمان های طبیعی گرفته تا درمان های گیاهی و طالع بینی برگزار می گردد. موسیقی نیز طی 4 مرحله توسط ترانه سراها و گروهای مختلف هنری برگزار می گردد. تورهای قبل و بعد از جشنواره نیز در دسترس هستند که زیبایی های این کشور باشکوه را برای شما نمایش می دهند.

این جشنواره 22 تا 25 فوریه برگزار می گردد و بلیت آن 282 یورو است.

جشنواره Wanderlust، مکان های مختلف

اولین جشنواره Wanderlust در سال 2009 در ایالت Squaw Valley در ایالت کالیفرنیا برگزار گردید. این جشنواره، یوگا و مدیتیشن را با رهبری معلمان مشهور، همراه با موسیقی زنده و فعالیت در فضای باز (از موج سواری تا پیاده روی) برگزار می نماید. در امسال، 9 فستیوال چهار روزه، عمدتاً در آمریکای شمالی (از اوآهو در هاوایی، در ماه مارس تا ویستلر، کانادا در ماه اوت)، اما بیشتر در مکزیک و نیوزیلند و همچنین رویدادهای یک روزه مختلف برگزار می گردد. بلیت ها از 520 دلار برای واندرلاست اوآهو (از 1 تا 4 مارس) شروع می گردد.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: کجارو / theguardian.com
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14975

به "بهترین جشنواره های تقویت ذهن و بدن در سال 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین جشنواره های تقویت ذهن و بدن در سال 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید