برادرزاده ترامپ پیروزی بایدن را تبریک گفت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ماری ترامپ برادرزاده رئیس جمهور فعلی آمریکا روز شنبه پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر را تبریک گفت.

برادرزاده ترامپ پیروزی بایدن را تبریک گفت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، ماری ترامپ برادرزاده دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، بعضی از شبکه های خبری آمریکایی روز شنبه رسماً پیروزی بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر اعلام کردند.

ماری ترامپ تصویری را در توئیتر به اشتراک گذاشته است، در حالی که کنار ساحل نشسته و یک کلاه بایدن هریس را روی سرش گذاشته است. وی به مردم آمریکا تبریک گفته و از آنها تشکر نموده است.

ماری ترامپ اوایل سال جاری کتابی را در انتقاد نسبت به دونالد ترامپ منتشر نموده است. وی در این کتاب نوشته است که دونالد ترامپ عمویش، هرگز شایستگی رسیدن به مقام ریاست جمهوری آمریکا را نداشته است.

وی اضافه نمود: گذشت 3 سال از ریاست جمهوری ترامپ، من را مجبور به نوشتن این کتاب کرد و دیگر نتوانستم ساکت بمانم. اگر او برای یک دوره دیگر رئیس جمهور گردد، دیگر چیزی از دموکراسی آمریکایی باقی نخواهد ماند.

پس از انتشار این کتاب، ترامپ برادرزاده خود را فردی بی ثبات توصیف و ادعاهای مطرح شده در کتابش را رد کرد.

+

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 44279

به "برادرزاده ترامپ پیروزی بایدن را تبریک گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برادرزاده ترامپ پیروزی بایدن را تبریک گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید