امتناع سناتور جمهوریخواه از تزریق واکسن کرونا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرگزاری خبرنگاران- نظرسنجی ها نشان می دهد که جمهوری خواستار بیشتر از دموکرات ها و مستقل ها درباره واکسیناسیون تردید دارند.

امتناع سناتور جمهوریخواه از تزریق واکسن کرونا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، پایگاه اینترنتی نشریه هیل نوشت: رند پال، سناتور جمهوری خواه از ایالت کنتاکی، روز یکشنبه گفت حاضر به واکسینه شدن علیه کووید 19 نیست.

رند پال که خودش یک چشم پزشک است، در مصاحبه با برنامه رادیویی جان کاتسیماتیدیس گفت این یک تصمیم شخصی است و به این علت این تصمیم را گرفته است که قبلا به کرونا مبتلا شده است. مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا توصیه می نماید کسانی که از کووید 19 بهبود یافته اند، واکسینه شوند، زیرا متخصصان درباره مدت مصونیت طبیعی اطمینان ندارند. با وجود این، رند پال گفت تا زمانی که شواهدی را مشاهده نکند که نشان دهد مصونیت واکسن کرونا از مصونیت طبیعی بهتر است، واکسن نخواهد زد.

پال گفت: تا زمانی که آن ها شواهدی به من نشان ندهند که افرادی که قبلاً به این بیماری مبتلا شده اند، به میزان زیادی می میرند یا در بیمارستان بستری یا بسیار بیمار می شوند، من فقط تصمیم شخصی خود را گرفتم که واکسینه نشوم، زیرا قبلاً به این بیماری مبتلا شده ام و مصونیت طبیعی دارم.

این در حالی است که آمریکا کوشش دارد تقاضا برای تزریق واکسن کرونا را افزایش دهد. داده ها نشان می دهد که 60/8 درصد از عظیمسالان حداقل یک واکسن دریافت نموده اند و 48/8 درصد نیز به طور کامل واکسیناسیون شده اند.

چندین سناتور جمهوری خواه، از جمله میچ مک کانل رئیس اقلیت سنا، از آمریکایی ها خواسته اند که واکسن بزنند. همکار پال از ایالت کنتاکی بلافاصله پس از تزریق واکسن در اوایل سال جاری در توئیتر از واکسینه شدن خود اطلاع داد. با این حال، نظرسنجی های اخیر نشان می دهد که جمهوری خواستار بیشتر از دموکرات ها و مستقل ها درباره واکسیناسیون تردید دارند. نتایج نظرسنجی که پی بی اس نیوز اور/ ان پی آر/ ماریست انجام دادند، نشان داد 41 درصد از جمهوری خواستار می گویند که نمی خواهند واکسینه شوند. تنها 4 درصد از دموکرات ها گفته اند که نمی خواهند واکسینه شوند.

پال از محدودیت های کرونایی و اجباری شدن استفاده از ماسک انتقاد نموده است و اغلب با آنتونی فائوچی، متخصص ارشد بیماری های عفونی، در استماع های سنا در خصوص پاسخ به همه گیری کرونا درگیر می گردد. پال روز یکشنبه گفت: واکسیناسیون باید انتخابی شخصی باشد و هیچکس را نباید به واکسیناسیون مجبور کرد.

وی گفت: در یک کشور آزاد، بر این باور هستید که افراد به نظرات شخصی یکدیگر احترام می گذارند و اجازه می دهند افراد شخصاً تصمیم های پزشکی بگیرند و برادر عظیمی نخواهد بود که به من بگوید چه کاری باید انجام دهم. آیا آن ها همچنین می خواهند به من بگویند که من نمی توانم برای ناهار یک چیزبرگر بخورم؟ آیا آن ها می خواهند به من بگویند که من فقط باید هویج بخورم و کالری خود را کاهش دهم؟ احتمالاً همه این ها برای من خوب است، اما فکر نمی کنم برادر عظیم (دولت بایدن) مجاز باشد به من بگوید که حتماً باید این کار را انجام دهم.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57479

به "امتناع سناتور جمهوریخواه از تزریق واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتناع سناتور جمهوریخواه از تزریق واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید