استقلال - الهلال در تهران!

به گزارش مجله یک کامپیوتر، با سرانجام مرحله گروهی بازی های لیگ قهرمانان آسیا، تکلیف تیم های حاضر در مرحله یک هشتم نهایی این دوره از رقابت ها تعیین شد که برخورد چهار تیم ایرانی و عربستانی در این دور از مسابقات، سوالات زیادی را پیرامون مکان برگزاری آن برای هواداران دو تیم پیش آورد.

استقلال - الهلال در تهران!

از سال 2016 بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت تا به دلیل روابط سیاسی میان ایران و عربستان، بازی های نمایندگان دو کشور با یکدیگر را در زمینی بی طرف برگزار کند، ولی در این دوره از رقابت ها، به دلیل برگزاری بازی های هر گروه به صورت متمرکز در یک کشور، دو تیم فولاد و استقلال راهی عربستان شدند تا طلسم عدم حضور تیم های ایرانی و عربستانی در زمین طرف مقابل شکسته گردد.

با این حال و پس از برخورد استقلال با الهلال و تراکتور با النصر، برآورد های زیادی درخصوص مکان برگزاری این دو بازی مطرح شد. طبق جدول برنامه زمانبندی که کنفدراسیون فوتبال آسیا از قبل تعیین نموده بود، تیم هایی که از گروه خود به عنوان صدرنشین صعود می نمایند، در تک بازی مرحله یک هشتم نهایی میزبان حریف خود خواهند بود، ولی برخورد تیم های ایرانی و عربستانی با یکدیگر و بحث برگزاری ملاقات ها در زمین بی طرف، این قوانین را تحت الشعاع قرار داد.

اما اکنون روزنامه الشبابیة عربستان در خبری اختصاصی و به نقل از منابع مطلع در کنفدراسیون فوتبال آسیا مدعی شده است که AFC میخواهد به بحث برگزاری ملاقات های نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف سرانجام دهد و به این ترتیب ملاقات استقلال و الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تهران و همچنین بازی تراکتور و النصر در ورزشگاه مرسول پارک شهر ریاض برگزار خواهد شد.

طی روز های گذشته اخباری مبنی بر برگزاری بازی های مراحل یک هشتم و یک چهارم نهایی به صورت متمرکز در یک کشور مطرح و حتی از کشور های قطر و یا امارات به عنوان میزبان این دو مرحله یاد شد، اما اکنون این روزنامه عربستانی که پیش از این خبر اعطای میزبانی 3 گروه از لیگ قهرمانان آسیا به عربستان را نخستین بار منتشر نموده بود، اعلام نموده است که بازی های نمایندگان ایران و عربستان در زمین بی طرف برگزار نمی گردد.

ورزش سه

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: فرارو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57359

به "استقلال - الهلال در تهران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال - الهلال در تهران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید