استخرها باید باز گردد، انگار کرونا از استخرها درآمده است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران: دبیر هیأت شنای استان تهران گفت: تمام کوشش خانواده شنا این است که استخرها زودتر باز شوند.

استخرها باید باز گردد، انگار کرونا از استخرها درآمده است

به گزارش خبرنگاران محمد بیداریان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد تعطیلی استخرها در دوران کرونا و راهکارش برای برطرف این مشکل گفت: متاسفانه استخرها همچنان تعطیل هستند و فعالیتی در رشته شنا، شیرجه و واترپلو صورت نمی گیرد. سه شناگر ما با شرایطی ویژه در استخر آزادی تمرین می نمایند، اما قشر عمومی جامعه، ورزشکاران جوان و مربیان هیچ فعالیتی ندارند.

وی با بیان اینکه فکر می کنم این شرایط ضربه بزرگی به معیشت بسیاری از ورزشکاران بزند، ادامه داد: در هفته گذشته فدراسیون نامه ای به هیأت های استانی ارسال کرد که با فدراسیون پزشکی هماهنگ گردد تا یک استخر در هر استان با رعایت پروتکل ها به تیم های شنا اختصاص پیدا کند.

دبیر هیأت شنای استان تهران اعلام کرد: مسابقات لیگ جهانی شنا هفته گذشته در مجارستان شروع شد؛ این مسابقات در شرایطی برگزار می گردد که هر روز از ورزشکاران تست گرفته می گردد و در هر اتاق فقط یک ورزشکار اسکان دارد. شنا رشته پر برخوردی نیست و می توان با مدیریت و حساسیت از استخرها استفاده کرد.

بیداریان عنوان نمود: اگر استخرها باز نشوند، افراد زیادی دچار مشکل خواهند شد. از روز اول که کرونا آمد استخرها را تعطیل کردند و این شرایط همچنان ادامه دارد؛ گویا ویروس کرونا از استخر در آمده است! این شرایط در حالی اعمال شده که تا به امروز هیچ مورد مثبتی از استخرها گزارش نشده است. لیگ کشتی و والیبال و هندبال برگزار شده و فوتبال هم قرار است شروع گردد، اما تا به امروز فکری به حال شنا نشده است. خانواده شنا تمام هدفش این است که استخرها زودتر باز شوند.

دبیر هیأت شنای استان تهران درمورد انتخاب اسکندریون به عنوان دبیر جدید فدراسیون شنا، توضیح داد: اسکندریون یکی از قدیمی های رشته شنا است. زمانی که من 7 سال سن داشتم او مربی شنای زنجان بود. مدتی رئیس هیأت شنا بود و فکر می کنم 10 سال است که به عنوان عضو کمیته فنی فعالیت می نماید. رضوانی تصمیم گرفت از وی استفاده کند که فکر می کنم انتخاب درستی بود چون او از خانواده شنا است و از نظر علمی هم صندلی خوبی دارد.

وی اضافه کرد: در شرایط کرونایی و تعطیلی استخرها، با حضور اسکندریون اقدامات خوبی اجرا شده است که امیدوارم ادامه داشته باشد. رضوانی، اسکندریون و سمیع زاده در کوشش هستند تا استخرها هرچه زودتر بازگشایی گردد.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 43579

به "استخرها باید باز گردد، انگار کرونا از استخرها درآمده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخرها باید باز گردد، انگار کرونا از استخرها درآمده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید