شروع تمرینات تیم ملی بوکس برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دور جدید تمرینات تیم ملی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا از صبح امروز (سه شنبه) در مجموعه انقلاب شروع شد.

شروع تمرینات تیم ملی بوکس برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون بوکس، دور جدید تمرینات آماده سازی تیم های ملی نوجوانان و بزرگسالان بوکس کشورمان برای حضوری قدرتمند در رقابت های قهرمانی آسیا به ترتیب از روزهای چهارم و ششم فروردین ماه شروع شد.

تمرینات تیم ملی بزرگسالان ایران تا روز اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا(بیست و ششم فروردین ماه) با حضور اعضای کادر فنی تیم ملی، در استادیوم انقلاب تهران پیگیری می گردد. این دور از اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان کشورمان تا بیست و چهارم فروردین ماه ادامه پیدا خواهد نمود و پس از مسابقات قهرمانی کشور و امتحانات درسی بوکسورهای نوجوان مجددا پیگیری خواهد شد.

در این مرحله از اردوی تیم ملی بزرگسالان 18 بوکسور حضور دارند و احتمالا مقصودی و رضایی هم تا فردا به نفرات حاضر در اردوها اضافه خواهند شد. اردوی تیم ملی نوجوانان نیز با 23 ورزشکار در حال برگزاری است.

تمرینات تیم ملی بوکس بزرگسالان زیر نظر اکبراحدی به عنوان سرمربی پیگیری می گردد، علی مظاهری و افشین نادری به عنوان مربی کنار تیم ملی حضور دارند.

همچنین اردوی تیم ملی نوجوانان نیز با سرمربی گری رضا مهدی پور در حال برگزاری است که آقایان رضا قاسمی و ایمان طیبی به عنوان یاری های مهدی پور و مرتضی خفایی به عنوان مربی ادواری در تمرینات حضور دارند.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5890

به "شروع تمرینات تیم ملی بوکس برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع تمرینات تیم ملی بوکس برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید