آبادان میزبان شهرآورد خوزستان، فولاد مهاجم ندارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران فردا پانزدهم دی ماه با برگزاری چهار مسابقه در شهرهای آبادان، اهواز، مشهد و تهران دنبال می شود که در یکی از مهم ترین بازی های این هفته تیم های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان از ساعت 15 در ورزشگاه تختی آبادان برگزارکننده شهرآورد خوزستان خواهند بود.

آبادان میزبان شهرآورد خوزستان، فولاد مهاجم ندارد

این بازی در حالی برگزار می شود که دو تیم تا به امروز برخلاف انتظار همگان نتایج مناسبی را به دست آوردند و مکان های بالای جدول را به خود اختصاص دادند.

طلایی پوشان دیار افرایند تا این هفته تمامی بازی های خانگی خود را در بیستمین دوره لیگ برتر با پیروزی پشت سر گذاشته اند و این مسئله باعث شده شاگردان سیروس پور موسوی در بازی هایی که میزبان هستند، با انگیزه بهتری در مستطیل سبز حاضر شوند.

صنعت نفت آبادان در این بازی نیز برای نتیجه گیری چشم به هنر گلزنی کاپیتان خود دارد؛ طالب ریکانی با به ثمر رساندن پنج گل نقش مهمی را در موفقیت تیم خود داشته است و به امید اول هواداران صنعت نفت تبدیل شده است.

بازیکنی که با استفاده از تکنیک ناب و هوش سرشار از کوچک ترین فرصت برای کسب موفقیت استفاده می کند، ترکیب جوانی و تجربه نفت آبادان را به تیمی دلنواز تبدیل کرده است؛ تیمی که در کنار نتیجه گیری فوتبال را نیز در زمین به خوبی به نمایش می گذارد.

برکناری اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان

در آن سوی میدان نیز مجتبی حسینی با بازیکنان کم نام ونشان نتایج مناسبی را با نفت مسجدسلیمان کسب کرده است؛ آنها آخرین تیمی بودند که تمرینات خود را برای حضور در لیگ برتر فوتبال شروع کردند و همگان انتظار کسب نتایج ضعیفی را توسط نفت در هفته های نخست داشتند اما شاگردان مجتبی حسینی تا انتها هفته نهم با کسب 12 امتیاز در جدول رده بندی بالای سر تیم های صاحب نامی همچون ذوب آهن اصفهان، شهر خودرو، سایپا تهران و… قرار دارند.

اما متأسفانه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با برکناری به یکباره اعضای هیئت مدیره باشگاه دچار حاشیه شده است؛ برکناری اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان باعث شد که شاگردان مجتبی حسینی پیش از شهرآورد خوزستان در بلاتکلیفی به سر ببرد و آرامش این تیم به هم خورده است.

کنندگان خوزستان پیش از این چهار بار در تاریخ مسابقات لیگ برتر ایران به دیدار هم رفتند که هرکدام مقابل حریف به برتری دست یافته است و دو بازی نیز با نتیجه مساوی انتها یافته است.

به هر حال باید به انتظار نشست و دید که در نبرد تیم های خوزستان کدامیک از تیم ها می توانند امتیازات حساس و حیاتی این بازی بزرگ را از آن خود کند؟ آیا زردپوشان دیار افرایند از شرایط روحی حریف استفاده می کنند و پنجمین پیروزی خانگی خود را به ثبت می رسانند و یا شاگردان حسینی بدون توجه به حاشیه ها به فرایند صعودی خود ادامه می دهند؟

فولاد خوزستان مهاجم ندارد

در دیگر بازی این هفته تیم فولاد خوزستان از ساعت 16 و 50 دقیقه فردا در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان میزبان تیم مس رفسنجان خواهد بود.

شاگردان جواد نکونام پس از پیروزی مقابل حریف سرسخت خود نساجی مازندران این هفته نیز به دنبال تصاحب امتیازات کامل بازی هستند؛ سرخ پوشان در صورت غلبه بر حریف و توقف سایر مدعیان شانس صعود را به صدر جدول دارد.

با رفع مصدومیت ایوب والی و بازگشت کاپیتان فولاد به قلب دفاع این تیم، نکونام دیگر نگرانی از خط دفاع خود نخواهد داشت اما یکی از نقاط ضعف فولاد خوزستان، خط حمله این تیم است؛ جایی که لوسیانو پری را با بالا رفتن سن آن توانایی گذاشته را ندارد و تنها تا انتها هفته نهم یک گل به ثمر رسانده است و سایر خریدهای سرخ پوشان در خط حمله نیز نمایش ضعیفی داشتند.

نکونام اگر به دنبال کسب عنوانی بهتر از فصل گذشته است باید تصمیم جدیدی را برای مهاجمان خود اتخاذ کند و با اعتماد به بازیکنان جوان نشاط را به خط حمله تیم اضافه کند.

مس رفسنجان پس از نتایج ضعیف هفته های نخست با کسب دو پیروزی متوالی برابر نفت مسجدسلیمان و نساجی مازندران از آن روزها فاصله گرفته است و در مقابل سپاهان در حالی شکست خورد اما نمایش قابل قبولی را ارائه داد و حالا با روحیه بهتر مسابقات را ادامه می دهد.

محسن آذرباد موتور محرک تیم مس رفسنجان در میانه زمین برای طراحی حملات و ایجاد موقعیت های گلزنی است و نقش مهمی را در تفکرات سرمربی جوان مس دارد و مواظبت نکردن از این بازیکن خطرات بسیاری را برای فولاد خوزستان ایجاد خواهد کرد.

مس در درجه اول به دنبال نباختن در اهواز است و پس از آن در ضد حملات چشم به فتح دروازه محسن فروزان خواهد داشت اما فولاد خوزستان برای باقی ماندن در جمع مدعیان لیگ برتر فوتبال راهی جز کسب پیروزی در بازی خانگی خود ندارد تا با کسب چهارمین پیروزی امیدوار به روزهای آینده باشد.

مجله سرگرمی

مجله سرگرمی و تفریحی، همیشه به شادی
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 48774

به "آبادان میزبان شهرآورد خوزستان، فولاد مهاجم ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آبادان میزبان شهرآورد خوزستان، فولاد مهاجم ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید